נדלן בארהב

ישראלים רבים מחפשים בשנים האחרונות אפשרויות השקעות נדלן בארה"ב. יש מי שמחפש השקעות נדל"ן לצורך חסכון והבטחת עתיד כלכלי טוב לו ולילדיו ויש מי שמחפש אתגרים כלכליים מיוחדים, כמוהם הוא לא יוכל למצוא בשום מקום בעולם.

שוק הנדל"ן האמריקאי חזר לפרוח בשנים האחרונות, אחרי התאוששות מהמשבר הכלכלי ויש הסבורים שעם הזמן הוא יחזור לרמתו שלפני 2008. הכלכלה האמריקאית יצאה מהמיתון ושוק העבודה מתאושש, אין ספק שארה"ב חוזרת לעצמה. זאת בזמן שכלכלות אירופה עומדות בפני מיתון ובישראל יש האטה רצינית בצמיחה וקשה מאוד להשקיע ולהרוויח בשוק הנדל"ן המקומי.

אך מי שרוצה להשקיע בנדל"ן אמריקאי חייב לעשות את זה בצורה חכמה, אחרת הוא עלול למצוא את עצמו משקיע כסף רב לחינם, לא מרוויח וכתוצאה מכך מפסיד את כל מה שיש לו. לשם כך אנחנו מבקשים להציג בפניכם 7 טיפים בסיסיים להשקעות נדלן בארהב, אנחנו מקווים ומאמינים שתפיקו מהשקעות אלה את המיטב.

7 טיפים להשקעה בנדל"ן בארה"ב

טיפ ראשון – אל תשקיעו כסף שאין לכם או כסף בסיסי – הכוונה היא שאל תיקחו הלוואות בשביל להשקיע בנדל"ן אמריקאי, אל תשקיעו את החסכונות האחרונים שלכם וגם לא את הפנסיה שלכם. אומנם התשואות יפות והרווחים נעים ובכל זאת, תשקיעו כסף שיש לכם ביד ואתם יכולים להשקיע בו בלי לפגוע באיכות החיים שלכם.

טיפ שני – תשקיעו רק דרך אנשי מקצוע. אל תנסו להשקיע לבד. אל תקנו נכס בארה"ב בלי לעשות את זה דרך איש מקצוע. אולי תוכלו לחסוך בכך עלויות, אך זה יכול לעלות לכם כסף רב בהמשך. תשלמו את מה שצריך ותשקיעו דרך אנשי מקצוע.

טיפ שלישי – תבדקו מה אתם משקיעים. אל תשקיעו בעיוורון. גם אם מבטיחים לכם הבטחות גדולות. תשקיעו רק כשיש בידיכם את כל המידע הנדרש להשקעה ואתם יכולים להיות בטוחים איתה במאה אחוז.

טיפ רביעי – תדעו איפה אתם משקיעים. הביטוי השקעת נדלן בארהב הוא רחב. תבחנו איפה אתם משקיעים, באיזו מדינה, מה סוג האוכלוסייה, מה המצב הכלכלי שם, תקבלו את כל המידע הנדרש לכם.

טיפ חמישי – תוודאו מה הם ההליכים הבירוקראטיים הנדרשים. לכל השקעה במדינה זרה יש הליכים בירוקראטיים, תוודאו מה נדרש מכם לעשות, כמה זמן זה לוקח ומה העלויות של זה. זה יכול לקחת זמן, חשוב לדעת כמה זמן וכמה זה עולה לכם.

טיפ שישי – תבקשו דו"חות. בכל השקעה אתם צריכים לקבל דו"חות רבעוניים, לדעת איפה אתם עומדים. אל תסתמכו על מיילים או הבטחות בעל פה. כל דבר צריך להיות כתוב, גם הדו"חות שאתם מקבלים. הכל צריך להיות ברור ונכון.

טיפ שביעי- סבלנות. השקעה היא הליך ארוך. אל תצפו להרוויח מיד, אל תצפו להיות עשירים מיד. תשקיעו בחוכמה, זה יגיע. כל מה שאתם צריכים זו סבלנות.

 

הוסף תגובה