ליזם הנדל"ן שרון שאתי יש עצה למשקיעים

שרון שאתי, יזם נדל"ן ישראלי ומומחה להשקעות נדל"ן במדינות זרות יש עצה למשקיעים

נכון ששוק הנדל"ן בישראל במגמת עלייה כבר כמה שנים, ולמרות שמחירי הנדל"ן בארץ נמצאים בנקודת שיא, אבל היזם הישראלי שרון שאתי מבהיר כי למשקיעים הישראלים שקונים דירות להשקעה בארץ כדאי להפנים את הנתון הבא: תשואה שנתית על נכס בישראל (ולא משנה באיזה עיר הוא נמצא) לא תהיה גבוהה מ-5.5%.

במדינות שונות בעולם לעומת זאת שיעור התשואה השנתי אליו ניתן להגיע די בקלות הוא 7% ומעלה. אז מה עדיף? להסתפק בתשואה נמוכה יותר? או להשקיע בנכס מניב בחו"ל ולרשום תשואה שנתית גבוהה בהרבה? את התשובה לכך כל אחד מבין בעצמו גם מבלי לקרוא את דבריו של שרון שאתי.

הסיבה המרכזית שמונעת מאנשים להשקיע במדינה זרה היא הפחד שמתעורר אצלם כתוצאה מהריחוק הפיזי מהנכס. זה קצת מצחיק לחשוב על כך, שלקרבה פיזית לנכס עשויה להיות השפעה כה גדולה. הרי זה לא שמשקיעים ישראלים שקונים דירה בישראל מגיעים לראות את הדירה כל שבוע. הם משכירים אותה ומגיעים רק במקרה של תקלה פעם בכמה חודשים או יותר.

שרון שאתי מפציר במשקיעי נדל"ן: "בחנו את האופציות העומדות בפניכם. אל תוותרו על השקעה בנכס בחו"ל רק בגלל הפחד ממרחק פיזי. יש כל כך הרבה אפשרויות לא מנוצלות. וחבל."

לקבלת טיפים נוספים של שרון שאתי לחצו כאן | שרון שאתי על השקעה נכונה | הבלוג של שרון | בלוג נוסף

הוסף תגובה