מרגיש הצער.

הצורך של שילוב עולה כיום אנשים רבים מבינים בני ברוך שכל הבעיות הנוכחיות.

לכאורה בלתי פתירות שלנו מקורן אי ההתאמה שלנו אחד עם השני ועם המערכת הטבעית שקיימים ב. אי התאמה זו נגרמת על ידי אנוכי מטבע, טבע הצדקה העצמית שלנו שמונע את שילוב אנוכי, הדדי בין בני אדם ובין האנושות והטבע. חלק מהאנשים האלה גם להבין שהמערכת, החוקים והעקרונות של המערכת הטבעית לא יכולים, לא ישתנו. רק אנחנו יכולים לשנות את עצמנו על מנת להתאים, לשלב ובאמצעות שילוב כזה לפתור את הבעיות שלנו ולשמור על קיומנו בעתיד. אז מספר מסוים של האנשים האלה בסופו של בסביבה מיוחדת, קידום שיטה מעשית ייחודית שמבטיחה לעזור לאנשים להתאים, לשדרג טבעם הטבוע, אינסטינקטיבי, התנהגות, יחס כדי להקל על השילוב שהוזכר לעיל. שאיפה לניו טבע אבל השילוב הזה, את כל התהליך קשה מאוד שכן אנשים צריכים ללכת "נגד הרוח" מנסים להשתמש בטבע, התכונות, מאפייניהם הנוכחיים ללכת נגד אותו הטבע, תכונות, מאפיינים.

זו הסיבה ששיטה ייחודית, חסרת תקדים מעשית ובדיוק הגדרה, "מעבדה אנושית" מאורגנת בני ברוך  היא הכרחית. במעבדה שעל ידי שמירה על תנאים מאוד מדויקים אלה, חיבור זה לזה עם מחויבות הדדיות, ששיחק מול אחד את השני כאילו הם כבר התקרבו לשילוב הרצוי שהם יכולים לעורר, לדחוף ולמשוך אחד את השני. שימוש בתכונות הטבועות בם קנאה, הקנאה, תשוקה לכבוד שהם יכולים "טריק", "להטעות" הטבע הטבוע בם כדי לתמוך בשאיפה לחדשה, שיפר את אחת מעל המקורי. ברור שזה בלתי אפשרי למחוק, להחליף המנה עצמית המקורית, טבע הצדקה העצמית שלהם, אבל הם יכולים לגדול, ליצור כמיהה אמיתית, צורך אמיתי לטבע שני על גבי זה.

רק על ידי בניית הכרח כזה שאינו יודע שובע הם יכולים באמת להתחיל לראות הטבע המקורי שלהם כמו "רע", כסיבה לכל הבעיות, כמכשול היחיד המונע מהם להשיג את המטרה המשותפת שלהם. בחוסר אונים נואשים כאשר השאיפה שלהם, הכמיהה, הצורך במדינה החדשה, המשולבת ביניהם בנתינה בלתי אנוכית ולדאוג לאחרים מגיע לכח, עוצמה של הטבע המקורי שלהם למבוי סתום מתוח, סחרור מסוכן מתפתח. על ידי אז הם מבינים באופן מלא, מבין ששילוב נכון, הדדי יכול לקרות רק נגד הטבע שלהם, נגד "האני" שלהם. רק על ידי ביטול עצמי, טיפול רק לקידום, הצלחה לאחרים יכול אינטגרציה הדדית כאלה קורה. רק לחלוטין שוכח על הרצונות, המחשבות שלהם, הצרכים הם יכולים לשחרר אחרים מדאגה עצמית, חיתוך העוגנים של זה מחזיק אותם בחזרה. אבל בכוחות עצמם, אפילו באמצעות התמיכה הדדית, מאמציהם ההדדיים הם לא ממש יכולים להגיע לשחרור ש, להגיע עוגנים של זה כדי שיוכלו לשחרר אותו. בני ברוך העצמי המקורי לא זז, לא יאפשר את זה.

הוסף תגובה