היתרונות של רכישת שוברי מתנה למלונות בוטיק בארץ

מי מאיתנו לא חולם מדי פעם על חופשה במלון בוטיק כלשהו? שילוב של חופש עם פינוק מושלם יכול להיות התשובה האולטימטיבית לשגרת היומיום ועל כן בגדר חובה לפחות פעם בשנה ורצוי אף יותר, ברם רכישה של חופשה שכזאת מרתיעה ישראלים רבים בשל העלות הגבוהה יחסית לשאר המלונות, הטובים לא פחות, הפרוסים לאורכה ולרוחבה של מדינת ישראל הקטנה והיפה. ובכן, יש לכך פתרון פשוט וזמין שנקרא שוברי מתנה.

 

מהו מלון בוטיק?

 

מלון בוטיק הוא הגדרה למלונות קטנים ומצומצמי חדרים, המשדרים יוקרה, ייחודיות מקומית ובידול אל מול המלונות הגדולים וההמוניים יותר ועל כן, מותאמים לאוכלוסיה אמידה יותר במקור, אך לא בלבד. המונח עצמו יחסית חדש ונוצר לפני כשלושה עשורים בלבד, בערים מרכזיות מסויימות בארה"ב ובבירת אנגליה, ולו רק על מנת לתת מענה לנופשים המחפשים מלון בייתי ואינטימי יותר ובלט בעיקר בקרב אנשי עסקים. בתחילה היו מנוהלים מלונות אלה בידי בעליהם ועם השנים הפכו להיות גם חלק מרשתות המלונות הגדולות בעולם, כמלונות נישה. מלנות אלה אינם מיועדים למשפחות עם ילדים אלה מוגבלים בגיל מינימלי, העיצוב בדרך כלל מאוד מייחד את המקום ומלא פינוקים. חלק מן המלונות מוגדרים אף כמלונות ספא, שכלל השהות בהם מסתובבת סביב טיפולים הוליסטיים כגון: מסאז'ים, ארוחות בריאות, אבנים חמות, ג'קוזי וסאונה מפנקים ועוד שלל מתקני ספא מיוחדים וייחודיים. בישראל כיום שלל מלונות בוטיק, המתפרסים הן בערים הגדולות, במבנים חדשים ומשוחזרים כאחד והן במקומות מבודדים בעלי אמירה סביבתית, המתקשרת לקונספט של המלונות עצמם.

 

רכישת שוברי מתנה לעובדים

 

אם ברשותך בית עסק, תוכל לפנק את עובדיך ברכישת שוברי מתנה למלונות בוטיק שונים בארץ ובכך להעניק להם חופשה מפנקת בעלות נמוכה, על מנת שיוכלו לחזור בכוחות מחודשים ולבצע עבודתם בכיף וביעילות אחרי אוורור וחידוש המצברים האישיים. עלות שובר שכזה, בדרך כלל יורדת ככל שרוכשים כמות גדולה יותר של שוברים ולכן, גם כמעסיק, השוברים יכולים להוות פתרון טוב למתנת חג או יום הולדת לעובדים, ואף פחות שגרתית מכרטיס קנייה כללי או תווי שי שחוקים שעבר זמנם.

רכישה אישית של שוברי מתנה למלונות בוטיק

 

לעיתים קרובות רכישה של שובר מתנה אישי יכול להוזיל עלויות, אם נמכר דרך קופון או קנייה חברתית, או דרך מבצע כלשהו ברשת ומבצעים כאלה קיימים דרך הרבה חברות תיירות ואף דרך המלונות עצמם או מתואמים עמם. אפשר להתפנק ולרכוש לעצמך שובר שכזה במחיר שווה לכל נפש או כמתנה לבני הזוג, הורים, אחים, חברים וכו' ואפילו כמתנה למסיבת רווקים או רווקות או כל מאורע חברתי אחר שיכול להוות סיבה למסיבה ולהתפנק כמו שרק חלמתם ולא ניסיתם. פינוק של שוברי מתנה למלונות בוטיק בארץ מומלץ בחום ואפילו חובה לכל אחד ואחת מאיתנו פעם בשנה לפחות.

הוסף תגובה