יתרונות דלתות פנים מעץ לבית

 

 

יש לכם עיצוב כפרי בבית? סביר מאוד שהרווחתם מגוון עצום של דלתות פנים לביתכם לעומת סגנונות אחרים (שכמובן שגם בהם מאפשרים מגוון עצום של בחירה אך עדיין – פחות מאפשרות דלתות בעיצוב כפרי ששולט באופן ניכר בתחום הדלתות).

אז איך תמצאו את דרככם אל הדלת המובחרת? שאלה נהדרת…בואו אחרינו ונגלה יחדיו.
יודעים אילו דלתות אתם מחפשים ורוצים לראות את הקולקצייה שאנו מציעים לכם? היכנסו אל הקישור הבא: דלתות פנים וכניסה במחירים נהדרים.

 

דלתות פנים כפריות

אנו בלידור דלתות מציעים מגוון של סוגי דלתות מעץ – אלון, בוק, עץ מלא, סנדביץ, עץ עמיד בפני מים, פורמייקה, דיקט, MDF ועוד. אל סוגי העצים הללו – כאשר לכל אחד עמידות משלו, יתרונות וכמובן שגם חסרונות, אנו מוסיפים עיצובים מיוחדים ומהי הכוונה?

הכוונה היא בעיקר אל פרזולים מיוחדים אשר הופכים את הדלת למה שהיא – מעוצבת באופן מעניין ונהדר בגוונים המיוחדים לעץ שנבחר. כמובן שאל אלו מוסיפים גם ידיות שונות (בדרך כלל הדבר נעשה על פי בחירתו ורצונו האישי של הלקוח – דבר המוסיף נפח עיצובי אישי מעניין).
חשוב לזכור: דלתות פנים מעץ, כלומר, בסגנון כפרי – הן דלתות המעניקות תחושת חמימות ומתאימות למגוון של עיצובים כפריים.

 

למה דווקא אנחנו?

אנו נחשבים כמומחים בתחום הדלתות וניתן להגיע לסניפים השונים שלנו שפזורים ברחבי הארץ, שם תמצאו אולמות תצוגה מפוארים וצוות מקצועי שישמח לעזור לכם.
מעבר לשנים והוותק של הניסיון שלנו בתחום, תוכלו גם למצוא מגוון של דגמים אחרים מכל מיני חומרי גלם שונים: פלדה, אלומיניום, ברזל, עץ כמובן ועוד.

ניתן למצוא אצלנו גם התאמות דלתות פנים וכניסה באופן אישי  כך שבמידה ואינכם מוצאים דגם שמצליח לענות על ציפיותכם ודרישותכם הרי שזוהי אופצייה יוצאת מן הכלל.
חשוב לציין: ניתן למצוא אצלנו מגוון של הנחות ומבצעים כאשר אחד ממבצעי הדגל שלנו הוא מבצע דלתות ללא מע"מ – מבצע משתלם ואטרקטיבי לכל כיס!

לפרטים נוספים אל תהססו להקליק על הקישור המופיע בתחילת המאמר ולראות את המבחר העצום שאנו מציעים, לקרוא אודותינו, לראות סרטונים ובעצם להתרשם מאיתנו.

נשמח לשמוע מכם בקרוב!

הוסף תגובה