הדמיית זקיקי שיער

מכירים את נושא השיער מקרוב? לא פעם יצא לכם להעביר יד על השיער ולהישאר עם קבוצת שערות מכובדת ביד? בהחלט לא נעים, אם עד עכשיו לא היה ניתן לעשות דבר בתחום , הרי שכיום ישנן שיטות שיכולות בהחלט לסייע ולהעניק לשיער מראה מלא ובריא. נשמע בגדר חלום? לא בטוח. השיטה החדשה כיום היא הדמיית זקיקי שיער.

 איך פועלת השיטה?

הסיבות לנשירת שיער הן כה רבות והמובילות שבהם זה: מצב רגשי כמו לחץ, פחד וכן הלאה יכולים לגרום לנשירת שיער, הריונות ולידות – לא פעם בזמן הריון או אחרי לידה נשים חוות נשירת שיער באופן קיצוני, תזונה לא נכונה, מחלות כלשהן וכן הלאה.

כדי לטפל בבעיית נשירת השיער שהיא נפוצה מאד גם בקרב גברים וגם בקרב נשים ישנה שיטת טיפול הנקראת הדמיית זקיקי שיער:

ראשית לציין ולומר שחשוב לבצע את הפעולות הללו במקום מוסמך ומקצועי על מנת שהתוצאות יהיו מושלמות.

מדובר על טכניקה מיוחדת המתבצעת בעזרת החדרת פיגמנט לעור הקרקפת והיא מדמה זקיקי שיער בדיוק כמו שיער. הטיפול הוא מדויק , אסתטי ואינו מכאיב. טיפול זה נעשה ע"י מטפל מוסמך ומקצועי שיודע בדיוק מה לעשות. כאשר אותו פיגמנט מתחיל לדהות מעט יש לערוך תיקונים קטנים ולהשיב את המראה כמו שהיה.

מתאים גם לנשים וגם לגברים?

שיטת הדמיית זקיקי שיער היא שיטה מוכחת בשטח וכיום רבים רוצים לבצע את השיטה הזו ,ואלו שכבר ביצעו אותה בהחלט נהנים משיער מלא. שיטה זו מתאימה גם לגברים וגם לנשים כמובן הכל בהתאם לטיפול הפרטני וכל אחד לפי הטיפול שהוא זקוק לו, לכן לפני כל פעולה של הדמיית זקיקי שיער יש להתייעץ עם מומחים בתחום על מנת לראות את האפשרויות העומדות לרשותכם, גם מבחינת בחירת הפיגמנט (הרי לא לכולם יש אותו צבע שיער) גם מבחינת רמת המילוי (יש מקומות בראש שיש למלא יותר ויש כאלה שפחות) ולכן כל טיפול הוא אישי וחשוב להיפגש לפני ביצוע הפעולה. ובמקום העוסק אך ורק בתחום זה ובעל רישיון עסק בתחום. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות שיעזרו לכם להוסיף שיער ולכם לגרום לחייך יותר.

הוסף תגובה