בטיחות בזמן צילום קווי ביוב

צילום קווי ביוב יעיל לאבחון תופעות רבות בצנרת

צילום קווי ביוב הינו תהליך אשר מאפשר צילום של פנים הקווים, כך שניתן לאתר בהם מקורות לסתימה, עליית ריחות רעים מהביוב או כל תקלה אחרת. צילום קווי ביוב חשוב לשמירה על תקינות הצנרת, וכן הינו הדרך היעילה ביותר לגילו בעיות ופתרונן, והינו תהליך בטיחותי ביותר אשר שומר על שלמות הבית והצנרת.

אז כיצד מתבצע צילום קווי ביוב בצורה בטוחה?

  • שטיפת קווי הביוב: שטיפת קווי הביוב הינה חלק מהותי בבדיקת תפקוד התשתיות, והיא מתבצעת בסיום תהליך הבנייה באזורים אשר עתידים להיות מצולמים. תהליך זה הינו שלב מקדים בבדיקת תקינות הצנרת ומטרתו למנוע סתימות או הצטברות לכלוך בקווי הביוב, אשר יכולים לגרום לתקלות רבות הן בתפקוד הקווים והן בביצוע הצילום.
  • צילום בעזרת רובוט: צילום קווי ביוב מתבצע באמצעות רובוטים שונים או מצלמות צינור, אשר מונחים על ידי איש מקצוע ובעזרתם ניתן להגיע גם למקומות הבעייתיים ביותר מבחינת גישה בצנרת. צילום בעזרת רובוט מאפשר לנו צילום איכותי של פנים הצנרת, אשר בעזרתו ניתן לגלות כשלים בצנרת, סתימות ובעיות נוספות.
  • שמירה על סטריליות: היות ובצילום קווי ביוב אין פתיחה של קווי צנרת רבים, התהליך חוסך לנו חשיפה לאזורים בצנרת אשר מלאים בלכלוך וחיידקים, ולכן נחשב כסטרילי ביותר ושומר על בריאותנו.
  • אין שבירת קירות או מרצפות: תהליך צילום קווי ביוב הינו תהליך אשר שומר על שלמות הקירות, המצרפות והצנרת, היות והוא מאפשר החדרה של רובוט או מצלמת צינור אל תוך קווי הביוב, ללא צורך בשבירת קירות או מרצפות מיותרת אשר מעמידה בסכנה גם את שלמות הבית וגם את שלמות הצנרת היות והינה חשופה לפגיעה מהתהליך.

צילום קווי ביוב עוזר לנו בשמירה על תפקוד תקין שלהם

צילום קווי ביוב מסייע לנו לגלות סתימות, מקור לריחות רעים, שברים בצנרת או כל תקלה אחרת אשר יכולה להופיע בה. כאשר הצילום מתבצע כראוי על ידי בעל מקצוע מומחה בתחום, ניתן להשיג סריקה איכותית ביותר, בצורה בטיחותית אשר שומרת על תקינות הצנרת, תקינות הבית ובריאותנו.

הוסף תגובה