טיפים ל 4 חללים שונים בעיצוב הבית שלכם

חידוש  הסלון

אפשר לחדש את אווירת הסלון, בכך שתבחרו כריות נוי מסוגננות, לקשט את חלל הסלון

אפשר לשלב בחלל הסלון, תיבה או ארגז דקורטיבי, מה שיוצר שדרוג בנראותו של החלל וגם מסייע לאיחסונם של חפצים או עבור משפחות צעירות, זוהי דרך "להחביא" את הצעצועים של הקטנטנים, כשהם אינם משחקים בהם.

חידוש המקלחת

הרבה פעמים אנו רואים את הליכלוך שמצטבר על הרובה שבמקלחת, ואז בוחרים לעשות שיפוץ שלם ולהחליפם, אבל ניתן גם להסיר את השכבה העליונה אפילו באמצעות סכין יפני ולאחר מכן מריחה של רובה חדשה [ על פי הוראות היצרן]

אם יש לך מקלחת, אפשר להחליף את וילון האמבטיה שמוסיף הרבה בנוכחותו לחלל. במידה ויש לכם אמבטיה, ישנה מדבקות דקורטיביות שיוכולות להוסיף הרבה אופי ולייצג את הסטייל שלכם.

חידוש המטבח

חלל זה מהווה מרכז הבית, המקום בו כל בני המשפחה מתאספים, לכן מומלץ ליצור בו חידושים.

אפשר להתמקד בארונות המטבח, במידה והדלתות עשויות מעץ מלא, ניתן לצבוע אותן, דלתות שהן מחיפוי פורמייקה, ניתן לחדש ע"י מדבקות מתאימות, בנוסף אפשר לעשות שינוי מנימליסטי של החלפת הידיות – אשר יצור ויעניק תחושה של שינוי גדול!

התאורה של הבית

אפשר לחדש גופי תאורה בדרך מאוד יצירתית ופשוטה לביצוע, ע"י שימוש בפחים כאהילים חדשים, קודחים חור בתחתית לטובת העברתם של חוטי החשמל.

לסיכום

אם רוצים להכניס עניין לאווירת הבית, או פשוט קצת לשנות את הסביבה בה אתם גרים, אפשר בתקציב מאוד נמוך ליצור את זה. אל תחששו – ותעיזו. חשבו מחוץ לקופסא ותראו שניתן לעשות מגוון של דברים קטנים אשר עושים שינוי גדול. אין צורך בחשיבה על תכנון אדריכלי, או בתכנון ארוך טווח, תחשבו מה מתחשק לכם לשנות ותעשו את זה !

 

 

הוסף תגובה