שיקולים בבחירת עיצוב לשקיות ממותגות

שקיות ממותגות מסייעות ליחסי הציבור של העסק. הן משמשות בתור פלטפורמה פרסומית ניידת וניתן לנצל אותן על מנת להעביר סוגים שונים של מסרים שיווקיים. יחד עם זאת, העיצוב של שקיות הוא נושא מורכב מכפי שנהוג לחשוב. יש היצע כמעט בלתי מוגבל של אפשרויות עיצוב ולכל אחת יתרונות וחסרונות אחרים.

אלו השיקולים העיקריים בבחירת עיצוב לשקיות ממותגות:

א. תחום הפעילות של העסק – העיצוב של השקית חייב להתכתב עם תחום הפעילות של העסק. לכל תחום פעילות יש נורמות אחרות, שנובעות מהצרכים של קהל היעד ומהציפיות שלו. התאמת העיצוב לתחום הפעילות תבטיח העברה מדויקת של מסר ברור וקולע.

ב. התאמה לקהל היעד – חובה להתאים את המיתוג לצרכי קהל היעד. אפשר לעשות זאת באמצעות איסוף נתונים בסיסיים על גיל ממוצע, העדפות, מקום מגורים וכן הלאה. זה שיקול מרכזי בבחירת עיצוב ובהתאמת הקמפיין השיווקי כולו.

ג. טקסט ותמונה – עוד שיקול משמעותי בא לידי ביטוי בהחלטה על שילוב בין טקסט ותמונה. אפשר למתג את השקית על ידי הדפסת לוגו צבעוני בלבד, או להעדיף להעביר מסר אינפורמטיבי על בסיס מלל וטקסט. השיקול היחיד שצריך לעמוד לנגד עיניו של הלקוח הוא מה ישיג תועלת רבה. יותר. כמו כן, יש להביא בחשבון את ההשפעה של מידות השקית על כמות הטקסט והגרפיקה שניתן להדפיס עליה.

חיסכון בהוצאות ושיפור תוצאות

אי אפשר לבחור עיצוב לשקיות ממותגות בלי להתייחס בכובד ראש לשאלת המחיר. השיקול כאן הוא מה יביא מקסימום תועלת אבל ידרוש מינימום הוצאות. ניתן לשפר את תוצאות הקמפיין השיווקי אם מתייעצים עם אנשי מקצוע, משווים בין סוגים שונים של מיתוג ונעזרים בניסיון העבר. אפשר גם לשאוב השראה מקמפיינים של חברות אחרות ולראות תמונות של שקיות ממותגות באתרי אינטרנט.

מיתוג לוקח זמן והוא חייב להיות עקבי. כדאי לשלב את סגנון העיצוב שמודפס על גבי השקיות גם על מוצרים אחרים, לחלק את השקיות בתור מתנה ללקוחות ולעודד אותם להשתמש בהם כדי להשיג הפצה רחבה יותר עם ערך מוסף.

הוסף תגובה