טיפול באקנה קשה בגב ללא תרופות ב-IPL ו-RF|איריס לוי

הטיפול באקנה קשה בגב מהווה אתגר טיפולי גדול ולא סטנדרטי. וכגודל האתגר כך גודל הסיפוק כשהעור חלק, נקי, הלקוח מחייך והצבע שב לחייו .

הגישה המקובלת כיום בטיפול באקנה קשה הנמשכת לאורך שנים לעתים היא רגועה ופחותה יותר ולעתים מופיעה עם התפרצות קשה בגב, מלווה בפרונקלים גדולים וכואבים, ציסטות ופצעים מוגלתיים וכואבים המשאירים אחריהם כתמים חומים/אדומים שלא מתבהרים ללא טיפול. 

הטיפול באקנה קשה ופעילה בגב באמצעות – שיוף פיזי או פילינג – שיוף פיזי או פילינג באקנה פעילה בגב חושף את האזור לזיהומים ועלול לגרום להתפשטות האקנה, לאזורים נוספים בגוף, להחמרת הדלקת, אדמומיות חספוס העור, גירוי גירוד ואף התפשטות הכתמים חומים/אדומים הנלווים לאקנה.

שיוף ופילינג באקנה פעילה הוא טיפול שטחי וחיצוני שאינו עובד ואינו מטפל בשורש הבעיה, חיסול חיידקי האקנה באופן סלקטיבי P.ACNE הגורמים להתפרצות פצעי האקנה, ובנרמול הפרשת החלב (בלוטות החלב) הפרשת השומן עליו מתקיים החיידק.

הטיפול באקנה קשה בגב בבני נוער ומבוגרים הניתן על ידי נעשה על פי מאפייני העור, סוג האקנה רמתו רגישותו ומצבו הנוכחי. וכל אלה על מנת לתת תוצאת טיפול מדויקת ומותאמת.

טיפול כללי ומקומי נכון ימנע סיבוכים ויביא להבראה שלמה. אולם הזנחת התופעה ועל אחת כמה וכמה טיפול לא נכון ו/או רשלני, עלולים לגרום לסיבוכים ולנזקים בלתי הפיכים דוגמת: "חורים" בעור צלקות מכוערות .

הטיפול האופטימלי בתופעות אקנה הנו שילוב של טיפול יום יומי עצמי וטיפול תקופתי משמר הן בבית והן במכון.

יתרונות הטיפול באקנה קשה בגב, בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF:

אין צורך לשנות אורך חיים – אין צורך לקחת ויטמינים/כדורים – אין צורך לשנות תזונה

תוכנית 4 השלבים לטיפול באקנה בגב בבני נוער ומבוגרים עם אפקט מצטבר ולאורך זמן:

לא תופעות לוואי – ללא תרופות  – רואקוטן, אנטיביוטיקה מינוציקלין – ללא בדיקות דם – ללא פגיעה בכבד.

1.  טיפול קוסמטי לניקוז ניקוי וספיחת שומנים – טיפול המונע זיהומים ומאזן את הפרשות החלב, השומן, משפר את מרקם העור ומסייע לניקוי, חיטוי וכיווץ הנקבוביות, מניעת יובש גירוי גירוד איחוי וריפוי.

2. טיפול בטכנולוגיית IPL – קרן אור ואנרגיית גלי רדיו RF – טיפול המומלץ אף ע"י רופאים. מחקרים מראים כי בעזרת קרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ב-80 אחוזים לעיתים אף יותר מאקנה ממנה הנך סובל/ת.

לא מאמין/נה? הנך מוזמנת לגלוש באתר הבית ולהתרשם מעל ל- 100 המלצות  לקבל טלפון להתקשרות ולהיווכח שיש פתרון וטיפול לאקנה קשה בגב בבני נוער ומבוגרים עם התחייבות לתוצאות.

יתרון הטיפול באקנה עם שני סוגי אנרגיה מאפשר למקסם ולשפר תוצאות בצורה משמעותית – טכנולוגיית IPL -קרן אור בשילוב עם אנרגיית גלי רדיו . RF (Radio Frequency

השילוב בין RF ו-IPL מבוסס על חימום מקדים של אזור המטרה ע"י האור ויצירת אזור מוליך יותר עבור אנרגיית RF. כך מושגת טמפרטורה גבוהה יותר באזור המטרה (שורש השיער,נגעי אקנה, קופרוז) ומתקבלות תוצאות טובות יותר, משימוש בקרן אור בלבד.

אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה, מאחר והטיפול מבוסס על אורך גל מיוחד ללא קרינת UV (אולטרה ויאולט) הוכח כי הוא אינו גורם כל נזק לעור וניתן לחזור מיד לשגרה.

3, תכשירים היפואלרגניים, ופרא-רפואיים המותאמים אישית, בטוחים לשחזור ולחידוש מראה עור הישבן. המסייעים לאזן את הפרשת השומן  ומונעים היווצרות קומודונים/שומנים/שחורים ופצעים חדשים לאורך זמן. התכשירים ממיטב המעבדות המקצועית בארץ ובאיכות גבוהה מתאימים ביותר לאקלים הישראלי ומאושרים ע"י משרד הבריאות.

תפקידם של התכשירים המיוחדים לטיפול באקנה, לנקות את העור ביסודיות, להקל על הרחקת המוקדים המוגלתיים השחורים/שומנים, ליצור "סביבה חומצית" שתגן על העור מפני התפתחות חיידקים, לאחות את הפצעים ולטפח מחדש את העור. יחודם של תכשירים אלו בהיותם מבוססים על חומרים טבעיים אנטיספטיים בשילוב עם חומים פעילים דוגמת: קמפור, מנתול, תחמוצת האבץ ועוד. בחירת התכשירים הנכונים לטיפול באקנה תיעשה בהתאם לסוג העור ומצבו.

4. תוספי תזונה (לא ויטמינים) ייחודיים המהווים מקור לרכיבים תזונתיים רבים העובדים על סימפטום הבעיה. מכילים פרוביוטיקה איכותית לטיפול בבעיות עור וחיזוק מערכת החיסונית, הנותנים פתרון יעיל לאקנה המופיעה על רקע אלרגי – דלקתי – זיהומי.

ישנם מוצרי-מדף ותכשירים קוסמטיים רבים לטיפול באקנה קשה בגב, אקנה קשה בפנים ובישבן וגם תרופות מרשם לא מעטות. המבחר מבלבל, ואין תוכנית טיפול אחת שתתאים לכל אחד. לצערנו, לפעמים יש ללמוד מהי השיטה או שילוב השיטות הטוב ביותר עבורנו – דרך תהליך של ניסוי וטעייה.ן

הוסף תגובה