הקמת פורטלים – טיפים יעילים

אם החלטתם שזה הזמן להקים פורטל, יש לדעת באיזה אופן יש להקימו, האם ניתן להקים פורטל בצורה עצמאית? והיכן או איך אנו מקדמים אותו?. ראשית, יש להבדיל בין אתר לבין פורטל, היות ופורטל, הינו שער אל התוכן. אם ניתן דוגמא, למשל אתר של חנות ביגוד, הפורטל יהיה שער לכל האתרים של חנויות הביגוד. מדובר כמובן, על כל תחום, אם בארץ או בחו"ל.

על מנת לבנות פורטל מקצועי ונכון, יש להיעזר באנשי מקצוע בתחום בניית וקידום אתרים, על מנת שהוא ייבנה ויקודם נכון. זו אמנם עובדה ידועה, כי בניית פורטל זה לא נושא פשוט בתחום בנית האתרים ולכן, פנייה אל אנשי מקצוע שמומחים בנושא הפורטלים, עשויה להניב לכם תוצאה מוצלחת של פורטל שבנוי נכון ומקודם על הצד הטוב ביותר.

קידום הפורטל במנועי החיפוש

פורטל, חייב להיות מקודם במנועי החיפוש, חוץ מזה שמן הסתם, הוא אף יקודם באופן טבעי. ישנם הרבה פורטלים שחייבים את הקידום הנכון, בכדי לתפוס את מקומם במנועי החיפוש השונים, אשר גוגל בראשם. יש לדאוג, כי הפורטל יהיה עדכני. יש לדאוג לכך, כי המשתמשים יהיו מנויים ב- RSS וכך הם יקבלו עדכונים שוטפים מהפורטל שלכם. פורטל שמכבד את עצמו, חייב שיהיה מעודכן באופן שוטף.

יש לוודא, כי בזמן הקמת הפורטל, תהי לו תשתית טובה, כך שנוח יהיה לבצע בו עדכונים יום יומיים. יש לדאוג כי בפורטל, יהיה מנגנון חיפוש פנימי, כך הוא יהיה קל יותר על המשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים.  חברה מקצועית  של קידום אתרים, תסייע לכם לפלח נכון את קהל הצרכנים שלכם, כך שהחברה תוכל לבדוק, אילו  נושאים, עשויים לעניין את הגולשים.

מה חשוב לדאוג שיהיה בפורטל שלכם?

בוני האתרים המקצועיים, אשר יש להם ניסיון רב בתחום הקמת פורטלים, יעניקו לכם את הכלים הנכונים לבנייה וקידום של פורטל מוצלח. למשל, ממשק תגיות, אין היום פורטל שלא יהיה שלם ללא ממשק זה. המחשבה מראש על תגית בזמן בניית הפורטל, תסייע לכם, ליצור בסיס טוב של חיפוש, כבר בשלב המוקדם. חברת בניית וקידום אתרים, תבדוק אף מי המתחרים שלכם, ואיזה פרטים ייחודיים, אתם יכולים להעניק לגולשים בפורטל שלכם, כך שתוכלו להתחרות מול הפורטלים האחרים באותם התחומים.

יש לבחון, מה מילות המפתח אשר אקדמו את הפורטל שלכם וכן, יש לדאוג לכתיבת תכנים רלוונטיים בתחום הפורטל. יש לדאוג כי הגלישה בפורטל שלכם, תהיה נוחה לתפעול, כך שאפילו ללא ידע אינטרנטי, הגולשים ישתמשו ללא בעיה בפורטל.

הוסף תגובה