בוחרים את חברת הניקיון המוצלחת ביותר למשרד

ניקיון המשרד שלכם אינו דבר שניתן לעשות על הדרך. המשמעות היא שימי הניקיונות המשותפים של העובדים לא מועילים ומתסכלים אותם, המנקה ששכרתם לא עומדת בקצב והעומס, והמצב כעת הוא שעליכם לתחזק את המשרד ואתם לא יודעים איך. בעת שתבחרו לעצמכם חברת ניקיון שתעבוד במשרד שלכם, אתם יכולים להבטיח לעצמכם שקט נפשי ואת העובדה כי המשרד שלכם יהיה נקי ומזמין בכל יום עבודה לאורך כל ימות השבוע. עם חיפושכם חברה המציעה שירותי ניקיון, למה חשוב לשים לב ומה כדאי לבדוק?

 

1.למה החברה יכולה להתחייב?

כאשר מדובר על ניקיון המשרד שלכם, מדובר לרוב על חלל גדול המכיל חדרי שירותים, חדרי מדרגות, מטבחון ומשרדים שונים. עליכם לוודא עם חברת הניקיון שתבחרו כי היא יכולה לעמוד בחללים רבים במתחם אחד. לעתים מדובר על חברות קטנות שלא יכולות לקחת על עצמן יותר מדי, כך שחשוב לתאם ציפיות ולהבטיח כי אתם תצאו נשכרים ומשרדכם יהיה נקי.

 

2.האם החברה יכולה לנקות בשעות הערב?

לא מעטים בעלי העסקים והארגונים שמעדיפים להביא את חברות הניקיון בשעות הערב, ולא בשעות הפעילות של המשרד. הרציונאל העומד מאחורי ההחלטה הזו נובע בין היתר מהעובדה שמגיעים המון לקוחות, אנשי עסקים וקולגות למקצוע, כך שהם לא מרגישים בנוח שיסתובבו אנשי שירות במהלך היום במשרד. מעבר לכך, המון פעמים מלאכת הניקיון מפריעה בשגרת העבודה של העובדים שכן הם נוכחים במשרדים. אם החלטתם לבחור חברת ניקיון שמנקה בערבים, חשוב מאד לבדוק כי אכן מדובר על שירות שתוכלו לקבל מהחברה שבחרתם.

 

3.האם החברה בעלת ניסיון?

כלל המפתח הוא שככל שיש לחברה יותר ניסיון, לרוב היא תנקה טוב יותר. הניסיון בשטח מוכיח עצמו בכל פעם מחדש, כך שאם אתם רוצים להבטיח תוצאות מרשימות של ניקיון כבר מיום העבודה הראשון, נסו ללקט המלצות המעידות על ניסיון החברה. צבירת הניסיון מוכיחה כי החברה עבדה וממשיכה לעבוד עם חברות אחרות, דרכן היא הצליחה להשתפר וללמוד – כך שאתם אלו היוצאים נשכרים מכך. אל תהיו נבוכים לבקש טלפון של לקוחות ממליצים, ולנסות לגבש תמונה בהירה אודות טיב השירות שמעניקה החברה. בסופו של דבר, אתם אלו העתידים לקבל את השירות, כך שמגיע לכם להיות לקוחות מרוצים.

 

4.האם לחברה יש ציוד ניקיון מתקדם?

לצד צוות המנקים החיוני לטובת ניקיון המשרד שלכם, הרי שחשוב מאד לוודא כי הצוות מגיע עם חומרי ניקיון איכותיים ומריחים טוב, לצד ציוד מתקדם לטובת השלמת הניקיון. ישנן חברות חדשות שטרם הצליחו להצטייד בכל הציוד הנדרש, אך הן כן רוצות להתחיל לצבור את הניסיון בשטח. חשוב מאד שתוודאו כי מדובר על חברה שיש ברשותה ציוד מתקדם לרבות שואבי אבק ועד מגבים. מדובר אולי על משהו ברור מאליו, אך ישנם תקדימים פחות נעימים – ועל כן, בודקים.

הוסף תגובה