המתנות עליהן הילדים שלכם יעופו

יום הולדת של ילד הוא חגיגה שמחה וצוהלת, והזדמנות להראות לזאטוט שלכם כמה אתם אוהבים אותו. אילו מתנות מקוריות ומיוחדות תוכלו להעניק לילדיכם, שישמחו אותם ביום הולדתם? שוק המתנות עמוס וגדוש, ואתם רוצים לבחור ליקירכם הצעיר משהו מיוחד במיוחד בשבילו. הרשו לנו לתת לכם כמה המלצות חמות למתנות שיעשו לו את היום.

 

מתנה פעילה לקיץ

 

ימות הקיץ החמים והחופש הגדול מביאים איתם שפע של זמן פנוי וצורך למצוא תעסוקה לקטנים שלכם. יום הולדת הוא הזדמנות לתת לילדיכם הצעירים מתנות מגניבות לגני ילדים, שיהפכו את השעמום לחגיגה נהדרת. רובי מים הם הזמנה לחגיגה רטובה, וערכת בועות סבון גדולות תספק צבע ושמחה לפעילות שהקטנים לא ירצו להפסיק. בנוסף, קיימות ערכות של קליעה למטרה עם אקדחי מים ואביזרים שונים למשחק בחול רטוב ובמים על שפת הים.

 

משחקי קופסא וערכות יצירה 

 

בחנויות הצעצועים תמיד תמצאו שלל ערכות יצירה ומשחקי קופסא, שיכולים להיות מתנות מגניבות לגני ילדים. תוכלו לבחור את המשחק המתאים על פי גיל הילד ובהתאם להעדפותיו. תפוס את הדרקון, חלומות, טאקי, מונופול, שבץ נא ועוד אינספור משחקים מהנים בעלי ערך חינוכי או דידקטי כבונוס להנאת המשחק. כמו כן, קיימות ערכות יצירה מגוונות ושונות: מערכות ליצירת תכשיטים, דרך ערכות לבישול ולאפייה, ועד לערכות של ניסויים מדעיים. עבור כל ילד וילדה, תוכלו למצוא ערכה מתאימה.

 

משחק אישי עבור הילד

 

אחד החידושים המשמחים בתחום המתנות המגניבות לילדים בגיל הגן, הוא מתנות אישיות עם שמו של הילד. תארו לעצמכם את ההתרגשות ואת השמחה כשהילד שלכם מקבל ספר עם שמו, וכיצד ישמח להרכיב פאזל של שמו. בנוסף, תוכלו לרכוש משחק קופסא עם שמו של הצאצא. זוהי מתנה מיוחדת שתשמח ושתרגש – משהו במיוחד בשבילו, שיישאר איתו ושיזכיר לו כמה אוהבים אותו.

 

סיבה למסיבה

 

כפי שכבר אמרנו, יום הולדת הוא הזדמנות לחגיגה, סיבה למסיבה והזמנה לעטוף את הקטנטנים באהבה. בכל יום הולדת מקבל הילד מתנות רבות, ויש רצון להביא לו מתנה מיוחדת, שתהיה שונה משאר המתנות, משהו שהוכן במיוחד עבורו. מתנה המכילה את שמו של הילד היא מתנה מיוחדת כזו, מתנה שהוכנה למענו ונושאת את שמו. בין אם מדובר בספר, במשחק קופסא או בפאזל – המסר יעבור וישאיר בליבו חיוך גדול. כולנו רוצים לדעת שאוהבים אותנו וגם ילדינו זקוקים לתחושת האהבה. בכל פעם שישתמש במתנה, ייזכר הילד שהוא לא לבד, שיש מי שאוהב אותו, שיש מי שחושב עליו, שהוא יחיד ומיוחד. ומה יכול להיות יותר טוב מזה? אז השנה, כשיגיע יום ההולדת שלו או שלה, זכרו שיש אופציה למתנה מגניבה, הנושאת בתוכה הפתעה מרגשת ומיוחדת במינה.

 

הוסף תגובה