להיפטר/להעלים צלקות אקנה בפנים ובגב? מיתוס או אמת|איריס לוי

הבטיחו לך להיפטר מצלקות אקנה בפנים ובגב! זה מביך, זה מעצבן, זה עושה שמות לדימוי העצמי וכאבי לב לא קטנים למי שלוקים בה…! ושלא יעבדו אליכם…!

לצערי, לא ניתן להיפטר לגמרי מצלקות אקנה בעור או להעלים צלקות אקנה, חורים/ חטטים/ שקעים, נקבוביות פעורות לצמיתות. תמיד יישארו עקבות במקום. אך בהחלט ניתן לשפר את מראה האזור הפגוע בעזרת שיטות טיפול מגוונות הקיימות היום בתחום ומושתתות על טיפולים מערכתיים בשילוב עם מספר פרוצדורות אסתטיות:

  • טיפול בטכנולוגיית קרן אור IPL ואנרגיית גלי רדיו RF
  • טיפול פילינגים המכילים חומצות ומשפיעים כחומר שיוף.
  • טיפול מזות רפיה לשיפור הצלקות ועידון מרקם העור.

ברוב השיטות טשטוש, עידון או ריכוך צלקות אקנה פוסט אקנה בפנים ובגב, ניתן לקבל באופן הדרגתי עד לקבלת התוצאה הסופית. טווח טשטוש צלקות אקנה פוסט אקנה בפנים ובגב יהיה בין 40-90% ממראה הצלקת ההתחלתי.

חומרת הצלקת וסוג הצלקת תלויה במס' משתנים וקשורה קשר הדוק לעוצמת התגובה הדלקתית ומשכך הרס שנגרם לרקמת העור, עומק הצלקת קרי, האם היא ממוקדת בשכבת העור העליונה האפידרמיס או בשכבת העור האמצעית היא הדרמיס וכמובן הזנחה/ טיפול לא נאות ו/ועיכוב בטיפול ובמיוחד כשמדובר באקנה עם פצעים מוגלתיים. ו/או במקרים הקשים המאופיינים בנגעים ציסטים ונודולרים הסיכוי להצטלקות הינו גבוה ביותר!

הטיפול בצלקות אקנה מחייב התמחות מיוחדת, אבחנה והבנה של סוג הצלקת, מבנה ועומקה ובהתאם לכך התאמת הפרוטוקול הטיפולי המשלב בד"כ סוגים שונים של טיפולים.

הטיפול במכון יבוצע בהתאם לסוג הבעיה ויכלול גם המלצות לטיפול משמר בבית עם תכשירים לשימוש ביתי יום יומי להבהרת כתמים, ממיטב המעבדות המקצועיות בארץ ובאיכות גבוהה, המתאימים ביותר לאקלים הישראלי משפרים את מרקם העור ומעודדים את התהליך הטבעי של חידוש העור. תכשירי הבהרה הנותנים מענה מושלם וריפוי אמיתי וארוך טווח לכתמים ולצלקות פוסט אקנה.

התוצאות איכותיות ונותרות יציבות לאורך זמן רב. במהלך סדרת הטיפולים בצלקות אקנה/חורים/ חטטים בפנים ובגב יש להימנע מחשיפה לשמש העלולה לחולל שינויים בגוון העור. מומלץ להקפיד על שימוש בקרם עם מקדם הגנה גבוה, המרכיבים המצויים בקרם מספקים לעור לחות ומהווים מחסום כנגד נזקי הסביבה

הוסף תגובה