צור חוויה

בצע פעילות שונה, מעניינת שאנשים יזכרו. חברות רבות בוחרות לערוך הגרלה בין המבקרים בכנס, יש בכך יעילות רבה לאיסוף שמות וכרטיסי ביקור, אך הזכרון לטווח ארוך נשמר רק עבור אלא שזכו בהגרלה. ככל שקהל המבקרים יידרש לאקטיביות ביחס לחברה, לרוב הזכרון יהיה חזק יותר.

מאת בועז שיינהרץ, מנכ"ל משותף בפורטל הפקת האירועים והקד"מ "מפיק"


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.