דאג לזרימה של אנשים לדוכן

אנשים מביאים אנשים, לכן חשוב שכל הזמן יגיעו אנשים לדוכן. הפעל דיילים או שחקנים בכניסה לתערוכה או במקומות אסטרטגיים נוספים שיפנו אנשים אל הדוכן. בכנס בתחום אבטחת המידע הפעילה חברה אחת שחקנים שהתחזו לאנשי ביטחון מטעם החברה, ואלה שלחו את המבקרים לדוכן….


מאת בועז שיינהרץ, מנכ"ל משותף בפורטל הפקת האירועים והקד"מ "מפיק"


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.