קרטוזיס פילאריס-טיפול ב-IPL בזרועות עד 90% החלקה|איריס לוי

יש טיפול בחספוס/חררה/עור ברווז – קרטוזיס פילאריס בזרועות-עד 90% החלקה.

מי אמר שאין פתרון לקרטוזיס פילאריס בזרועות? בוא/י להיווכח שיש פתרון איכותי ולאורך זמן בטיפול בפצעונים, חררה וחיספוס בזרועות – קרטוזיס פילאריס .

קרטוזיס פילאריס – מדובר על תופעה נפוצה ושכיחה ביותר המופיעה בדרך כלל בתקופת הילדות וההתבגרות ופחות שכיחה בקרב מבוגרים. בנות סובלות ממנה יותר מבנים ובשליש מהאנשים שסובלים מהתופעה ישנו סיפור משפחתי של קרטוזיס פולאריס. עובדה זו הובילה לסברה הרווחת כיום כי מדובר על תופעה בעלת מרכיבים גנטיים תורשתיים מסוימים.

ההסתמנות הקלינית של התופעה נגרמת בעקבות הצטברות של חלבון שנקרא קרטין שיוצר את הרקמות הקרניות בגוף כמו למשל הציפורניים והשיער.ההצטברות של הקרטין גורמת לחסימה של זקיקי השערות וכך נוצרת מעין גבעה קטנה במוצא של זקיק השערה. לעיתים השערה נשארת כלואה בתוך הזקיק מתחת לחסימה ובמקרים אחרים היא בולטת ומזדקרת מחוץ לחסימה.

להלן קישור המעיד על מחקרים מדעיים משנת 2015 לטיפול ב- IPL המושתתים על אותם פרמטרים לטיפול עם אחוזי הצלחה שבין 70%-100%  עם אפקט מצטבר.

http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.3109/14764172.2010.502456

האזורים השכיחים בגוף בהם היא נפוצה: החלק העליון של הזרועות, הישבן הירכיים הקדמיות הפנים ולעתים אף במחשוף. בחלק מהמקרים הנגעים הם לבנים-אפורים (קרטוזיס פילריס אלבה) וקל יותר למשש את הנגעים העוריים מאשר ממש לראות אותם. במקרים אחרים בסיס הנגע הופך לאדום והעור נראה כמנוקד בנקודות אדומות קטנות (קרטוזיס פילריס רוברה). עם נטייה להתפשט, לעתים קיימת הקלה בסימנים בקיץ והחמרה בחורף.  במקרים קשים במיוחד חסימת זקיק השער יכול לגרום גם להתפרצות פצעי אקנה

טיפול מהיר, ממוקד ומתאים בפצעים בזרועות הוא חיוני לשמירה על מראה עור אחיד, חלק, בהיר נקי ואסתטי ללא כתמים חספוס ואדמומיות גם על הזרועות.

תוכנית 4 השלבים לטיפול בפצעים בזרועות, פצעונים בזרועות – קרטוזיס פילאריס, עם אפקט מצטבר ולאורך זמן.

ללא תופעות לוואי – ללא שינוי באורך החיים שלך – ללא שינוי בתזונה שלך – ללא תרופות – ללא פגיעה בכבד.

בטווח הארוך יתכנו התפרצויות ברמות שונות ויתכן ויהיה צורך לחזור על הטיפול – ניתן למנוע זאת על ידי טיפול משמר בבית ובמכון.

הטיפול מומלץ כסדרה של בין 10 – 6 מפגשים (לעתים גם יותר) וכטיפול תחזוקתי/ משמר / תומך אחת ל-3 חודשים/חצי שנה.

תדירות הטיפולים : 4 טיפולים ראשונים פעם/פעמיים בשבוע (ע"פ סוג העור, רמת הקושי ועומק הנגעים) והמשך במרווחים יותר ארוכים, בין שבועיים ל-3 שבועות.

בטיפול המשמר בבית יש להימנע מעור יבש ואמבטיות חמות. מומלץ השימוש בסבונים עדינים ללא קרצוף או שפשוף האזור.

 

 

הוסף תגובה