קורס אנגלית עסקית למתחילים

אנגלית עסקית משמשת את העובדים בזירה הבינלאומית בכל יום. בעידן המודרני בו העולם כולו הוא כבר גלובלי מעטים הם העסקים שלא מנהלים בשלב זה או אחר שיתוף פעולה עם בעלי עסקים ולקוחות בכל רחבי העולם. קורס אנגלית עסקית מעניק לכל בעל עסק את הכלים הדרושים בכדי לנהל שיחה או תכתובת מקצועית עם שותפים עסקיים בכל רחבי העולם. בוגרי הקורס מצליחים לבנות לעצמם תדמית חיובית ולהרשים את העמיתים שלהם ברמה גבוה של אנגלית.

מה לומדים בקורס?
לכל קורס אנגלית עסקית תכנית לימודים משלו, בתי הספר לא פועלים בהתאם לתכנית לימודים אחידה אך אפשר למצוא קווים דומים בין כל תכנית הלימוד. קורס אנגלית עסקית ברמה גבוה מזהים בהתאם לתכנית הלימודים. אם התכנית כוללת אוצר מילים עשיר, סלנג עסקי, קיצורים, כתיבת מכתבים רשמיים באנגלית, שליחת דואר אלקטרוני באנגלית, כתיבת מצגות והצעות עסקיות, ניהול שיחה מקצועית ומיומנויות ראיון, תדעו שמצאתם קורס מצוין.
תכניות הלימוד הקצרות קצת פחות מקיפות, אך במקרים בהם העובד נמצא תחת לחץ של זמן אין כל ברירה, אלא לבחור קורס אנגלית עסקית קצר ולחזק את הכישורים באמצעות שיעורים פרטיים. בתי הספר המובילים בתחום מציעים מבחר מסלולים ללימוד אנגלית כאשר ההשמה לקורס זה או אחר מתבצעת בהתאם לרמת האנגלית.
מתי כדאי להתחיל ללמוד?
פיתוח מיומנויות שפה דורש זמן, לא ניתן ללמוד שפה חדשה בתוך חודש אחד. בכדי להציג אנגלית רהוטה ולחזק את הביטחון העצמי יש להקדיש לפיתוח מיומנות האנגלית לפחות 3 חודשים. תלמידים שמחזיקים ברמת אנגלית נמוכה יותר זקוקים לחצי שנה של תרגול ואף יותר. לקראת נסיעת עסקים לחו"ל יש להתחיל לחדד את כישורי האנגלית וללמוד אנגלית עסקית כחודשיים לפני היציאה מהארץ. במקרים דחופים בהם מדובר בנסיעה פתאומית מציעים בני הספר פתרונות בזק ומלמדים אנגלית עסקית גם בסדנאות אישיות.
קורס אנגלית עסקית הוא לא קורס פשוט וקליל. בכדי להפיק תוצאות מקסימליות ולהפיק את המיטב יש להגיע לכל השיעורים ולגלות השתתפות פעילה. במידת הצורך יסייעו המדריכים לתלמידים להשלים שיעורים חסרים ויספקו הסברים נוספים. אך בכל זאת לא כדאי יהיה לפספס שיעורים או להגיע ללא תרגול. קורסי אנגלית פרטיים כרוכים בעלויות משמעותיות, חבל יהיה לשלם סכומים גבוהים מבלי להגיע לשיעורים ולהפיק את המיטב.
הטמעה של אוצר מילים
שפה עשירה מתחילה באוצר מילים נרחב. כאשר מבקשים להציג אנגלית עסקית ברמה גבוה יש להכניס אל אוצר המילים את כל המונחים והביטויים הפופולריים בענף. דיבור בניב המקומי יעניק לאדם יתרון משמעותי על המתחרים. בעלי עסקים שיוצאים לחו"ל במטרה לגייס לקוחות חדשים זקוקים לכישורי אנגלית עסקית כמו אוויר נשימה. רמה נמוכה של אנגלית או שפה דלה יוצרים תדמית שלילית וגורעים מהסיכויים לסגירת העסקה. כישורי שפה גבוהים הם נכס לכל החיים, האנגלית העסקית משדרגת את קורות החיים של העובד.

הוסף תגובה