מה כדאי לוודא על הייעוץ המקצועי והפיננסי של יאן קליימן ?

מה כדאי לוודא על הייעוץ המקצועי והפיננסי של יאן קליימן ?

מי שבוחר להיעזר בשירותי הייעוץ המקצועי של קליימן יאן יוכל לקבל מענה שיסייע לו בגיבוש נכון של האסטרטגיות הקשורות אל החברה ובבחירה בתהליכים הרלוונטיים לה .הייעוץ כולל בחינת תהליכים קיימים ובדיקת מידת התאמתם למטרות שאותן רוצים להגשים ,התייחסות אל ההון האנושי שבחברה ,בניית תוכניות עבודה ,בחינת צרכי העובדים וגם בניית תכנית לתגמול כספי ופיתוח מקצועי .

ייעוץ פיננסי ,כמו זה המוצע ע״י יאן קליימן ,מתייחס גם אל מבנה הארגון כולו ,כיצד ניתן להתאים את חזון הארגון ,את מטרות החברה ,אל פעילותה השוטפת ,כיצד ניתן לחלק סמכויות בצורה נכונה ולהפוך את העבודה לאפקטיבית יותר .

הייעוץ הפיננסי ,כמו זה של קליימן יאן ,יכול להתאים לחברות קטנות וגדולות ,לחברות בתחילת הדרך וגם לחברות וותיקות ,הוא מציע מענה לצרכים רבים ויכול לשפר משמעותית את אופן התנהלותה הפיננסית של החברה וגם את הדרך שבה היא פועלת ,חשוב לעשות זאת מול המומחים בתחום ,מול יועץ פיננסי מנוסה ומקצועי .

במה יתרום לנו שירות פיננסי ,ומה מבדיל אותו משירות כלכלי חיצוני אחר כמו ראיית חשבון ? מדוע בכל בית עסק ,בנוסף לרואה חשבון ,מוטב כי מנהלן חיצוני יפקח ויטפל ? מדוע לא מומלץ לקבל לבד את כל החלטותיכם הפיננסיות אלא להתייעץ עם מנהלן ייעוץ פיננסי כמו יאן קליימן ?

שירות ראיית חשבון הוא שירות חובה עבור כל בית עסק ,החל מהעוסק הפטור שנפגש אחת לשנה עם יועץ המס או רואה החשבון הזוטר שלו ,ועד לחברות גדולות ותאגידים ,אשר עובדים עם משרדי רואי חשבון ענקיים ,כל עוסק בישראל נמצא תחת חסותו של רואה חשבון מכורח חובת הפיקוח והדיווח לרשויות המס ,לעומת זאת ,ייעוץ פיננסי הוא שירות בלתי תלוי ,שאינו שייך לרובריקה החוקית ,אבל בהחלט – שירות שכדאי שיהיה לכם ,רואה חשבון לא יכול לומר לכם איזה תהליך פיננסי כדאי יותר ,רק יועץ פיננסי צריך לעשות זאת ,ואם יועץ לא מנוסה יעשה זאת ,ואתם תבחרו בתהליך לא כדאי לכם ,ישנה אפשרות שתפסידו הרבה כסף ,ובהתאם למצוא את עצמכם בחובות ובהפסדים .

הוסף תגובה