שדרוג חדר האמבטיה באמצעות מקלחונים חזיתיים

חדר האמבטיה – לגוף ולנפש

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים בבית. אנו אומנם מארחים בסלון ומבשלים במטבח, אך חדר האמבטיה הוא המקום אליו אנו מגיעים על מנת להירגע בסופו של יום עבודה ארוך, להתנקות ולהיטען בכוחות מחודשים. ככל שחדר האמבטיה מפנק יותר, כך השפעתו המרגיעה עלינו גדולה יותר, ועיצוב חדר האמבטיה מתבטא בראש ובראשונה במקלחת עצמה. אחד הטרנדים החמים ביותר בתחום העיצוב של חדרי האמבטיה הוא מקלחונים חזיתיים. אם בעבר הסתפקנו באמבטיות פשוטות, או במקלחון פינתי שבו הצטופפנו, כיום ניתן לצייד את חדר האמבטיה במקלחון בעל שתי דלתות, המשדר יוקרה ואלגנטיות ומעניק חווית מקלחת משודרגת. מקלחונים חזיתיים יכולים להציע מקלחת הן בעמידה, והן בישיבה תוך הוספת משטח ישיבה בצמוד לקיר החדר.

 

יתרונות המקלחונים החזיתיים:

  • ניצול המקום – מקלחונים חזיתיים מתאימים גם לחדרי אמבטיה קטנים יחסית, והם עושים ניצול יעיל של המרחב בחדר. כל שחשוב להבטיח הוא שיהיה מקום מספיק לפתיחת הדלתות. המקלחון למעשה מורכב משלושה קירות אשר תוחמים את דלתות הזכוכית, ובכך מאפשרות ליצור שטח מקלחת רחב יותר, לו ניתן להוסיף מקומות ישיבה, אמצעי ספא מתקדמים ועוד. בנוסף, העיצוב מחדש מאפשר להוסיף שטחי איחסון נוספים, דקורטיביים ומעוצבים.
  • עיצוב – מקלחונים חזיתיים הם אלמנט עיצובי יפיפה, המשדרג אוטומטית את כל הניראות של חדר האמבטיה. שתי דלתות הזכוכית התחומות פונות למעשה אל תוך החדר. כיום ניתן למצוא מקלחונים חזיתיים בעלי דלתות מעוצבות, ברמות שקיפות שונות ועם אלמנטים, שמוכיחים שעיצוב אלגנטי ויוקרתי הוא עניין לא רק לסלון או למטבח, אלא גם למקומות החשובים ביותר לאיכות החיים היום-יומית שלנו.

 

מקלחונים חזיתיים – בחזית העיצוב

הוספה של מקלחון חזיתי לחדר האמבטיה שלכם תשדרג אותו הן מבחינת הנוחות וניצול המקום, והן מבחינת העיצוב והחוויה, בעלות נמוכה יחסית וללא צורך בשיפוץ מסיבי. כאשר בוחרים מקלחון חדש, מומלץ לעשות שימוש במוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר: הזכוכית הטובה ביותר, המעוצבת באופן אישי בשבילכם בצירוף האלמנטים המעוצבים לבחירתכם. הקפידו לדרוש עמידה בתקנים וניסיון בהתקנת המקלחונים, ותוכלו לשדרג כבר היום את חווית הרחצה שלכם.

הוסף תגובה