הדברה לפי סוג המזיק

חברת אגרוטל הדברות מציעה שירותי הדברה לפי סוג המזיק, בעבודה מקצועית שתשאיר לכם בית נקי מחרקים.

התמודדות עם כל סוגי המזיקים

כל אחד והבעיה שלו. חברת אגרוטל מספקת שירותי הדברה למגוון סוגי עסקים ובתים פרטיים, בפריסה ארצית רחבה. סוגי המזיקים הפוקדים את המבנים השונים משתנים ממקום למקום, ומבנים בעלי אופי שונה מושכים גם מזיקים מסוגים שונים. אנו בחברת אגרוטל ערוכים ומיומנים בהתמודדות עם כל סוגי המזיקים, ומבצעים פעולות הדברה כנגד המזיקים הקיימים אצלכם בבית.

סוגי מזיקים

הדברה לפי סוג המזיק נעשית בהתאם למזיקים הפוקדים את ביתכם. לעיתים מדובר במזיקים המופיעים בביתכם מדי יום, כמו למשל נמלים, ג'וקים המגיחים מדי פעם בפעם, ומיני חרקים נוספים. לעיתים מדובר במזיקים בודדים מסוגים אחרים המגיחים לעיתים רחוקות יותר, כמו למשל עכברים ונחשים, אך כמובן שלא היינו רוצים למצוא בביתנו אפילו אחד מהם ולכן נדרשת הדברה המותאמת לסוג זה של מזיקים. סוג נוסף של הדברה הוא הדברה מפני יונים. יונים יכולות להיות מטרידות במיוחד, לבנות קנים, להטיל ביצים, ואף להיכנס אל תוך הבית ולחולל מהומה. בניסיון שלא להביא להורגה של הציפור האומללה, נעשית הדברה המיועדת למנוע ממנה להתקרב לביתכם ולשחרר אתכם לחופשי מעונשו של זה.

פעולות הדברה מותאמות לסוג המזיק

אנו נאתר את מקור הבעיה ואת סוגי המזיקים העיקריים שתרצו להרחיק מביתכם, ונפעל באמצעים המתאימים בכדי לבצע הדברה מפני אותם סוגים של מזיקים. הדברת נמלים למשל נעשית על ידי פיזור חומר גרגרי להשמדתם, הדברת מכרסמים נעשית באמצעות מלכודות והדברה ירוקה וכן הלאה בנוגע לכל סוגי המזיקים.

טכנולוגיה מתקדמת

חברת אגרוטל עושה שימוש בציוד החדשני ביותר, המילה האחרונה מבחינה טכנולוגית, שמאפשרת להתמודד עם כל סוגי המזיקים ביעילות ובאופן מוחלט, כדי לפתור את הבעיה באופן סופית ולמנוע מהמזיקים להתקרב לביתכם בשנית. כלל המכשור שלנו כפוף לתקנות המשרד להגנת סביבה ומשרד החקלאות, כמו למשל חומרי ריסוס שונים, אבקות, גרגירים ועוד.

אז אם גם אתם סובלים ממזיקים למיניהם, התקשרו אלינו ואנו נתמודד עם כל בעיה ונרחיק כל מפגע ליצירת אורח חיים שקט, רגוע, בריא, ונקי ממזיקים.

הוסף תגובה