שירותי קייטרינג

שירותי קייטרינג מה ההבדל בין קייטרינג רגיל לקייטרינג גורמה?

קייטרינג גורמה הוא נרדף לקייטרינג יוקרתי. קייטרינג גורמה הוא קייטרינג העובד עם חומרי הגלם משובחים, ולעתים גם נדירים, וכל מרכיבי המנה מתמזגים זה עם זה ויוצרים טעמים מפתיעים ומשובחים. בקייטרינג גורמה יש הקפדה רבה על המראה האסתטי, המנות מעוצבות, השולחנות ערוכים מרהיבים, הכלים מרהיבים וכל האווירה של האירוע משדרת יוקרה.

שירותי קייטרינג מהם הפרמטרים המאפיינים קייטרינג גורמה?

המונח גורמה לקוח מהתרבות הצרפתית, תרבות שבה מכנים אדם אנין טעם בשם "גורמן". בתרגום לעברית, גורמן הוא דייקן או קפדן, וזוהי המהות של קייטרינג גורמה, קפדנות מושלמת על כל מרכיב באירוע החל מבחירת חומרי הגלם ועד לצורת ההגשה.

מנות גורמה הם מנות שמשקיעים בהן מחשבה רבה בכל מרכיבי המנה. במנות הגורמה יש חשיבות רבה לבחירה של חומרי הגלם ולאיכות שלהם. כאן לא חוסכי בתקציב ועושים שימוש בחומרי גלם הנחשבים ליקרים ונדירים יותר כמו פטריות כמהין, תבלינים נדירים ועוד. לעתים תכנון המנה יכול לקחת מספר ימים וניסיונות מרובים עד לקבלת התוצאה הטובה ביותר.

המנות בארוחה נבנות מתוך התאמה אישית ללקוח ולאופי האירוע. בנוסף לתפריט הקולינרי, האישי והייחודי, מצרפים גם תפריט יינות בסגנון המותאם למנות, לאורחים ולאופי האירוע.

בראש כל קייטרינג גורמה עומד שף ותיק ומנוסה. לטאץ' האישי של השף יש תפקיד חשוב באיכות המנה. מנות הגורמה מציעות לאורחים חוויית אוכל שונה מהחוויה מוכרת להם באירועים רגילים או בעת אכילה במסעדות עממיות.

מנות גורמה הן מנות שבהן שמים דגש על הנראות של המנה. פתגם עממי אומר שאנחנו אוכלים פעמיים, פעם עם העיניים ופעם עם החיך. לכן בקייטרינג גורמה משקיעים תשומת לב רבה על מראה המנה. אומנות העיצוב של האוכל על הצלחת היא אומנות מיוחדת שבה ניתן דגש על הצבעים של המנה, על השלמות ועל ההרמוניה שלה.

המנות בקייטרינג גורמה קטנות יותר מאשר מנות בקייטרינג אחר, אך האיכות גוברת על הכמות. מנות הגורמה אינן מעניקת לסועד כמות עצומה של אוכל, אלא מנות קטנות ומדויקות היוצרות ריגוש בכל טעימה ובכל נגיסה.

קייטרינג גורמה הוא קייטרינג יוקרתי וכל האווירה המלווה את האירוע משדרת יוקרה. גם כל הציוד הנלווה כמו מפות, מפיות, שולחנות, כיסאות, כלי ההגשה, הצחות והסכו"ם, כולם נבחרם בקפידה ומשפיעים על האווירה.

רמת השירות של המלצרים גבוהה ביותר, השירות הוא אישי ולכל אורח מוגשת צלחת מעוצבת והמלצר ידע לפרט ולהסביר על טיב המנה ועל המרכיבים שלה. המלצרים אדיבים ומקצועיים וכל מלצר משרת מספר קטן , יחסית, של אורחים.

מחפשים שירותי קייטרינג כשרים? בעידן שבו לכל מרכיב יש תחליף, גם מאכלי גורמה יכולים להיות כשרים וטעימים. אפשר לבחור תפריט בשרי ולהגיש קינוחי פרווה העשויים מחומרי גלם משובחים, אף אורח לא ירגיש בהבדל.

הוסף תגובה