פורץ מנעולים

פורץ מנעולים – איך תדעו שהזמנתם פורץ מנעולים שאפשר לסמוך עליו?

פורץ מנעולים הוא בעל המקצוע שאותו תזמינו ברגעים המלחיצים ביותר, ברגעים שבהם אתם עומדים מחוץ לדלת הרכב או הבית ולא יכולים להיכנס. על אף שאתם מחכים כבר בכיליון עיניים למנעולן שיבוא ויפתח את הדלת הנעולה, חשוב לבחור מנעולן ישר ואמין, מנעולן שבידיו תוכלו להפקיד את המפתח לרכוש היקר ולהיות בטוחים שהוא לא יעשה בו שימוש פלילי או יעביר אותו לידי ידיים זרות.

פורץ מנעולים – חמישה טיפים שכדאי לקרוא

כבר בשיחת הטלפון הראשונה בררו עם המנעולן האם יש לו תעודת הסמכה והאם הוא פועל באישור של המשטרה. תעודת ההסמכה מעידה כי זהו מנעולן מקצועי המעוניין לשמור על השם ועל המוניטין שלו, תעודת היושר ממשטרת ישראל מעידה כי למנעולן אין עבר פלילי והוא ישר והגון. אם המנעולן מתחיל לגמגם ומתחמק מתשובה בוטחת וישירה, אל תזמינו אותו.

מנעולן מקצועי מכיר את הלחץ שבו אתם נמצאים ויעשה את הכול כדי להגיע במהירות האפשרית אליכם. אם המנעולן לא מתחייב להגיע בתוך חצי שעה בממוצע, חפשו מנעולן אחר.

על אף הלחץ שבו אתם נתונים, אל תוותרו על מחקר שוק קצר ועל השוואת מחירים. מנעולן לא ישר ינצל את הלחץ שבו אתם מצויים ועלול לדרוש מחיר מפורז. כדאי גם לעיין באתרי אינטרנט העוסקים בתחום המנעולים, תוכלו לקבל בהם מידע ואינדיקציה על המחירים בשוק.

אם יש לכם זמן וקצת סבלנות, נסו להריץ את שם המנעולן שבחרתם במנועי החיפוש. אם תיתקלו בתלונה על המנעולן או בתביעה משפטית, המשיכו לחפש פורץ מנעולים אחר.

אם אתם נדרשים להחליף את המנעול, הקפידו כי המנעול החדש יגיע באריזה מקורית וסגורה הרמטית. שימו לב כי המנעולן מוסר לידיכם את כל המנעולים הרזרביים ואת כרטיס השכפול. אם אתם מתקינים מנעול צילינדר, כדאי לדעת כי המנעול החדש מגיע עם חמישה מפתחות רזרביים.

הזמינו מנעולן בעל וותק. פריצת מנעול והחלפת מנעול אינן פעולות פשוטות כמו שהן נראות. כדי לפרוץ מנעול בהצלחה בלי לגרום נזק לדלת יש צורך בידע מקצועי ובציוד מיוחד. שוק המנעולנים פרוץ ועובדים בו מנעולנים רבים שלא רכשו ידע ולא עברו הכשרה בתחום. הוותק של המנעולן מעיד על הרצינות שלו ועל ההצלחה שלו. מנעולן שהצליח לשרוד את השוק שנים ארוכות, הוא ודאי מנעולן מקצועי ומומלץ.

כמו בכל תחום, גם בבחירת פורץ מנעולים רצוי לבקש המלצות. נסו לבקש המלצות משכנים וידידים ואם אינכם מצליחים היעזרו ברשת האינטרנט. בפורטלים רבים ובפורומים ייעודיים תוכלו לדלות המלצות על מנעולנים ישרים ומקצועיים באזור שלכם.

הוסף תגובה