טיפים לבחירת מאפרת ליום החתונה

זמן רב חיכית ליום הזה והנה הוא הגיע – יום החתונה שלך. לרוב הדברים כבר דאגת – אולם, די ג'יי, קייטרינג, שמלת כלה וחליפה לחתן, עיצוב ההזמנות ושליחתן, סידורי ישיבה, עיצוב השולחנות ועוד. ובכל זאת, נותר פרט קטן אך חשוב: בחירת מאפרת. כדי להיראות זוהרת ביום החתונה, חשוב למצוא מאפר או מאפרת שיידעו להדגיש את תווי הפנים היפים, לטשטש פגמים, ולהתאים את האיפור לסגנון הכללי: לשמלה, לשיער, לנעליים וכו'. בישראל השוק של איפור כלות הוא רחב מאד ועשוי להיות מבלבל למדי. אז איך בוחרים מאפרת ליום החתונה? הנה כמה טיפים שיעזרו לך במשימה.

  1. בקשי לראות תיק עבודות

לכל המאפרים שמכבדים את עצמם יש תיק עבודות בו תוכלי לראות מגוון דוגמאות של עבודתם, על כלות אחרות, בהפקות אופנה ובאירועים שונים. לרוב, אם יש למאפרת אתר, יהיו שם מגוון דוגמאות שימחישו את הסגנון.

  1. בקשי המלצות וחוות דעת

אין חכם כבעל ניסיון, ולכן, חשוב מאד שתבקשי המלצות וחוות דעת על מאפרות מחברות ובנות משפחה שהשתמשו בשירותיהן לחתונות ולאירועים. כך תוכלי לדעת אצל מי להתעניין וממי להתרחק. אפשר לבקש להסתכל באלבומי החתונה שלהן ולבדוק אם סגנון האיפור של המאפרת לטעמך. חשוב גם לשאול על היחס, המחיר, הדיוק בזמנים ופרמטרים נוספים שחשובים לך.

  1. בררי לגבי שיתופי פעולה בין אנשי מקצוע

בתחום החתונות קורים לא פעם מצבים בהם אנשי מקצוע מהתחום מכירים זה את זה מאירועים ואף משתפים פעולה. תוכלי לבדוק עם מעצב השיער שלך  או עם מפיקת האירוע האם יש להם המלצות על מאפרים שהכירו באירועים קודמים. יתכן שבעקבות המלצות אלה אף תוכלי להשיג מחיר טוב לאיפור החתונה שלך – יש לא מעט מעצבי שיער ומאפרים שמציעים חבילות של שיער ואיפור ליום החתונה.

  1. בצעי איפור ניסיון

כדי לא לקנות חתול בשק, דאגי לקבוע עם המאפרת מועד לפני החתונה בו תבצעו איפור ניסיון כדי לראות אם הוא לטעמך ואם יש מה לשפר. בנוסף אפשר לבדוק אם המאפרת משתמשת בחומרים שאינך אוהבת, יודעת להתמודד עם דברים כמו אלרגיות או בעיות עור, ולתאם ציפיות לגבי הסגנון.

  1. כימיה

עוד לפני איפור הניסיון, מומלץ לקבוע מפגש מקדים עם המאפרת, כדי שתכירו זו את זו ותוודאו שיש ביניכן כימיה – אלמנט מאד חשוב באיפור לחתונה. חשוב שהמאפרת תדע לזרום עם הראש שלך והרעיונות שלך, ושההתנהלות ביניכן תהיה נעימה וחיובית, כדי שלא יישאר טעם רע ביום החתונה.

  1. מיקום

חשוב לבדוק עם המאפרת מראש היכן היא מבצעת את האיפור לחתונה: בסטודיו שלה, אצלך בבית או בסלון הכלות. יש לתאם זאת מבעוד מועד כדי למנוע לחצים וטרטורים מיותרים ביום החתונה. בהתאם, צריך לבדוק את מידת הניידות של שתיכן כדי לוודא שיהיה זמן להתארגן ולהגיע בקלות.

הוסף תגובה