טיפול פנים בעשר דקות

העתיד כבר כאן והוא נמצא בדמותה של מסכה לפנים

אם אני חושבת על זה באופן רציני, מה כבר ניתן לעשות בעשר דקות תמימות? להכין אורז במיקו, ביצה קשה, לשתות כוס קפה, להתקלח ( בזריזות ), לעשות טיפול פנים, לאכול כריך, לשמוע november rain של גאנס אנד רוזס, להוריד את הכלב לטיול ועוד. אתם בוודאי תוהים לעצמכם איך הצלחתי להוסיף לרשימת העשר דקות גם נושא כמו טיפול פנים? אז אסביר לכם בשמחה את ההיגיון של זה. לפני שלושה חודשים, בעלי קנה לי פריט שמאז הפכתי להיות נר לרגליו. באמת שהתמכרתי למוצר עצמו ולתוצאה הסופית. מדובר על מסכות בד לפנים שמעניקות את הטיפול הטוב ביותר אותו קיבלתי בפרק זמן קצר כל כך.

למעשה מדובר על מוצר ישראלי – כחול לבן לחלוטין שממש הולך וכובש את העולם: אם ברמה הארצית רוסלנה, בר פאלי, דורון מטלון ושירז טל הן הפרזנטוריות של המוצר, הרי שברמה העולמית, אדל, ליידי גאגא, קים קרדישיאן ועוד לא יכולות בלי המוצר הזה, אז מי אני רונית, בת 37 מרמת השרון, שאתנגד. קיבלתי מבעלי מארז שלדעתי הוא די מהודר – שבע מארזים מופרדים ואטומים של מסכת פנים. ראשית, היתרון הגדול הוא שכל מסכה אטומה בצורה הרמטית. ברגע שפתחתי את המסכה, נוכחתי לגלות מסכה לחה (מאוד) שאותה יש להניח על הפנים (זאת לאחר שנשטפו הפנים היטב), להניח את המסכה למשך 10 דקות על הפנים, להוריד אותה ולמרוח את שאריות הסרום. אז כך עשיתי.

חייבת לציין כי כבר אחרי השימוש הראשון, הצלחתי להרגיש שינוי משמעותי בעור הפנים – באזורים שהם מעט יותר יבשים. בנוסף, עור הפנים באמת היה חלק ומבריק. העור נראה בגדול הרבה פחות עייף. יתרה מכך, החומרים הפעילים במסכה, אינם אגרסיביים – היה ניתן לחשוב שבעשר דקות יהיו חומרים שיחדרו לגוף בצורה קשה, אבל מדובר בחומרים שמקנים דווקא תחושה נעימה – כאילו נמצאים במעין מכון יופי.

כך שבפעם הבאה שאני חושבת על דברים שניתן לעשות בעשר דקות יקרות, אני בהחלט לוקחת את נושא הטיפול פנים שהביאו אלינו חברת מאליס, חשה צורך להזכיר שוב, הכל תוצרת הארץ. בהחלט יכולה להעיד על עצמי שלפני כל אירוע, או אפילו אספת הורים, אני מקשיבה לגוף שלי, מתיישבת לעשר דקות שקטות ושמה את מסכת הפנים של חברת מאליס.

הוסף תגובה