שיווק באמצעות וידאו

הבסיס של כל עסק הוא מכירות, ומכירות אפשר לקדם רק בעזרת שיווק נכון וחכם שמתאים לעסק הספציפי שלכם. יש שיווק שכמעט לא צריך לעבוד קשה משום שמדובר במותג חזק מאוד שאין צורך להחזיר לתודעה, ויש מותגים שחיים לשווק כל הזמן בצורה יצירתית משום שהנישה שלהם רוויה. שיווק באמצעות תוכן מותאם הוא למעשה הדרך היחידה להביא את עצמכם לקהל שלכם, שנמצא ברובו באינטרנט ולא במקומות אחרים. כך, תצטרכו למצוא אותו בפלטפורמות השונות ולהבטיח לו שמה שהוא קונה מכם זה בדיוק מה שהוא צריך ורוצה, ושאתם הכי טובים בשבילו בתחום זה. השאלה היחידה שנשאלת בזמן שמשווקים באינטרנט, היא איך לעשות זאת מבלי ללכת לאיבוד בין עסקים דומים לכם, ואיך לא להימאס על מנועי החיפוש שעובדים כל הזמן כדי לקדם מי שהקהל אוהב אותו ומחפש את המוצרים שלו בתדירות הכי גבוהה.

 

שינויים בגוגל פירושם שינויים בשיווק

אסטרטגיות שיווק בסיסיות ידועות לכל מי שעוסק בתחום הזה, אבל מוסיפים עליהן גם את ההתאמה מחויבת המציאות לאמצעים הטכנולוגיים שעומדים לרשותנו לצורך שיווק. כאשר התוכן המילולי שלט יותר מכל במנועי החיפוש, גוגל אהבה אותו ופיתחה את האלגוריתמים שלה כדי לקדם תכנים איכותיים ורהוטים כאלה כמה שיותר. היום, כאשר כל בעל סמארטפון הופך לעיתונאי, במאי ואיש מכירות עצמאי שנוטל יוזמה בעצמו, מצלמות הפכו למקדם המכירות והאמצעי השיווקי היעיל ביותר. סרטוני וידאו שיווקי הם היום מה שמודעות פרסום ענקיות היו בעיתונים של פעם. שיווק באמצעות וידיאו הפך היום לתחום הכי מתפתח והכי יצירתי, הן משום שאנשים אוהבים לראות את המוצר או השירות שלכם במציאות והן משום שהם מצפים לראות עד כמה אתם יצירתיים ומקוריים בשיווק שלכם בסרטונים.

 

גוגל אוהב וידיאו יותר ממילים

זה נשמע כמעט מצחיק אבל גוגל, מנוע החיפוש הגדול והיעיל בעולם, שבו מקלידים בעיקר מילים, החליט בשנה האחרונה שווידיאו הוא המרכיב העיקרי שמחפשים אנשים ולכן האלגוריתמים שלו תוכנתו לקדם ולהקפיץ כל מי שמציג וידיאו בשיווק שלו באתר, במדיה החברתית, בערוצים הייעודיים לכך ובכל מקום. גם ככה שיווק בווידיאו נחשב לכדאי משום שהסרטים הקצרים והעשויים היטב עדיפים לעתים על פני המאמץ שיש בקריאה, ומשום שהיכולת שלכם לספר סיפור מקבלת כאן אפשרות להפתיע גם בצורה אסתטית לעין ולאוזן.

 

סרטים הם האמצעי הכי פופולרי לקדם את עצמכם

כמעט כל בעל עסק יודע שהסרטונים שבהם הם יכולים להציג מול המצלמה בצורה אותנטית את יכולות השכנוע והמכירות שלהם הם למעשה הדרך הטובה ביותר למכור את המוצר שלהם. אם חושבים על כל הפעמים שבהם התקשיתם לכתוב לעצמכם תוכן שיווקי ולא מצאתם מילים, לעומת הקלות שבה יכולתם לפתוח מצלמה ופשוט לצלם ולדבר דרכה לקהל, אתם מקבלים את ההמחשה הטובה ביורת למה דווקא שיווק באמצעות וידיאו הופך להיות הדרך הכי פשוטה ונגישה לקהל שלכם כדי להעביר לו את כל מה שאתם רוצים לספר על המוצר שלכם, ולמכור.

הוסף תגובה