חופשה משפחתית באלפים הצרפתיים עם Club Giraffe

נופים אלפיניים קסומים, שלל אינסופי של פעילויות ממש מתחת ליד ושירות שאין לו אח ורע בעולם – בדמות נציגה ישראלית צמודה – הם שעושים את ההבדל בין סתם 'עוד חופשה' לבין חופשה משפחתית עם Giraffe Families.

אז מה זה "שלל אינסופי של פעילויות"? תכינו הרבה אוויר ותתחילו לקרוא: אינסוף טיולים רגליים, רכיבה על אופניים, שני פארקי חבלים, סוסי פוני, סוסים 'רגילים', שני אגמים לשחייה, באחד מהם גם אפשרות להשכרת קייקים, פארק מים סגור לימי סגריר, מגלשות הרים, קורקינט הרים לגלישה מדליקה במורד, אומגה מטורפת מהארוכות בעולם, מצנחי רחיפה, ראפטינג, קניונינג, Via Ferrata…ובטח שכחנו משהו.

במרחק רבע שעה נסיעה תמצאו את קניון ראש השטן המיוחד, במרחק חצי שעה את אגם ג'נבה וטירה קסומה, ובמרחק של שעה נסיעה את אגם Annecy היפהפה, קניון מיוחד לטיול רגלי שנמצא לידו, ה-Mont Blanc – אחת הפסגות הגבוהות באירופה אליה ניתן לעלות באמצעות רכבל, ועוד ועוד ועוד…

את רוב הפעילויות אין שום צורך לתכנן מראש, פשוט קמים בבוקר, מחליטים מה עושים, וקדימה… את מיעוטן, כגון מצנחי רחיפה, קניונינג וראפטינג מומלץ להזמין ערב מראש.

..אבל הערך המוסף המשמעותי ביותר בחופשה נזקף לזכותה של הנציגה – שכל תפקידה במשך שלושה חודשים וחצי, מיוני ועד ספטמבר, הוא להיות שם בשביל הלקוחות של Giraffe Families ולתת להם את השירות הכי מפנק שאפשר..:

היא מקבלת אתכם ברגע שאתם מגיעים משדה התעופה בג'נבה, מכניסה אתכם למגורים שבחרתם, מציידת אתכם בערכה סדורה המכילה את כל המידע הרלוונטי על העיירה ושלל האפשרויות שהיא מציעה ונמצאת אתכם בקשר שוטף 24/7, כמו גם מצרפת אתכם לקבוצת ה- whatsup המקשרת בין כל הלקוחות הנמצאים במקום בדיוק בזמן החופשה שלכם, ויכולים לחסוך לכם הרבה כאב ראש או פספוסים בזכות טיפ אחד קטן..

בנוסף לנציגה ויתרונותיה, אנחנו מציעים לכם כמובן גם דירת נופש מאובזרת ורכב שכור במחיר ללא כל דמי תיווך, ו 10% הנחה על כל האטרקציות היקרות (ראפטינג, קניונינג, מצנחי רחיפה, וכו') הניתנת רק ללקוחות Giraffe Families.

 

הקליקו לחוויות והמלצות של משפחות שכבר היו שם..

..נו, אז תגידו, אתם עוד כאן?

הוסף תגובה