איך מתמודדים עם תוצאות שליליות באינטרנט? חברת REMOVEIT

 

אחת הבעיות הגדולות בעולם האינטרנט זה העובדה שהיום כל אחד יכול לכתוב כל דבר שהוא רוצה על כל דבר שהוא רוצה ועל כל אחד שהוא רק רוצה. ככה נוצרים מצבים ממש לא הוגנים שאדם יום אחד פותח את השם שלו בגוגל ומוצא הרבה מאוד דברים על השם שלו, שכלל לא ידע על קיומם. רק דמיינו לעצמכם כמה עסקים נהרסו ככה? כמה אנשים לא הצליחו להתחתן בגלל זה? המונים.

אז איך מתמודדים עם תוצאות שליליות ברשת?

הבעיה העיקרית היא שבמרבית המקרים, כמעט וכלל לא ניתן לבצע תהליך של הסרת תוצאות חיפוש מגוגל, הסיבה לכך היא שמרבית הכתבות השליליות נמצאות דווקא באתרי חדשות גדולים, שכלל לא ניתן להסיר מהם כתבות שליליות.

המקרה הוא אחר לגמרי, כאשר מחפשים הסרת פסקי דין, כאן כבר בהחלט ניתן לבצע הסרה וזה ניתן לקרוא עליו בלינק למעלה. זה מקרה אחר.

אבל בוא נחזור לעניין, כאשר מדובר בכתבות שליליות אשר נמצאות באתרי חדשות גדולים, אין אפשרות לבצע הסרה. מה כן ניתן לעשות? לדחוף את הכתבות השליליות למטה לעמודים אחוריים, שם הגולשים כלל לא יוכלו למצוא אותן. זאת האופציה היחידה.

אז איך דוחפים את הכתבות למטה.?

אחד המומחים בתחום, רוני חיון מסביר את הדברים מעט יותר לעומק: מה שקורה הוא שניתן באמצעות תהליך של דחיפת הכתבות לעמודים האחוריים להביא למצב שבו הכתבות השליליות נמצאות בעמודים אחוריים ונוצר מצב שבו הגולש כלל לא יכול לראות אותן בסריקה ראשונית של התוצאות בגוגל.

הדרך שבה זה עובד היא הכנה של הרבה מאוד כתבות חיוביות שבעתיד יוכלו לתפוס את המקומות הראשונים בגוגל ובעזרת הכתבות האלו מתחילים תהליך שבו דוחפים את הכתבות החיוביות למעלה וכך נוצר המצב שרצינו שהכתבות החיוביות מתחילות לתפוס את המקומות הראשונים בגוגל והכתבות השליליות מתחילות לרדת למטה לעמודים אחוריים.

התהליך הזה בדרך כלל לוקח יחסית הרבה זמן ומצריך הרבה סבלנות. כלומר, התהליך הוא איטי יחסית, בדרך כלל לוקח עד שלושה ארבעה חודשים שבמהלכם ניתן לחזות לאט לאט שהכתבות החיוביות מתחילות לעלות למעלה והכתבות השליליות מתחילות לרדת למטה.

לאחר כמה חודשים התהליך מגיע להיות מושלם, והעמודים הראשונים נקיים מתוצאות שליליות אשר נמצאות בעמודים אחוריים יותר.

 

 

הוסף תגובה