זה מביך, זה מעצבן ועושה שמות לדימויי העצמי "אקנה בגב"|איריס לוי מומחית

האם זה מוכר לך? שנים אני לא הולך/כת לים כי אני מתבייש/ת ללבוש בגד ים שיראו את הפצעים, הכתמים, הצלקות! …שנים אני לא לובש/ת גופיה! …ועם החבר/ה בסיטואציה אינטימית..!!!

אקנה בגב – פצעים פצעונים, שחורים שומנים, ציסטות פרונקלים, כתמים חטטים חורים אותם את/ה סוחב/ת שנים.

  • וניסית  תכשירים למריחה, כדור רואקוטן ואנטיביוטיקה, הומאופתיה, צמחים, רפלקסולוגיה, גלולות, דיקור סיני, שינוי בתזונה ואורח חיים בריא…  
  • טיפולים סדירים אצל הקוסמטיקאית או במכון קוסמטי שם הבטיחו לך שיטות טיפול / פתרון מהיר וללא כאבים… להיפטר מהבעיה ולא ראית תוצאות…וזה ברור, כי את החיידקים שגורמים לאקנה לא ניתן לחסל במהירות.
  • ופנית לרופא מומחה שלא הצליח לשפר את מצב עור הפנים, הגב והגוף שלך ומסתפק באמירה"זה יחלוף מעצמו, או תלמד/י לחיות עם זה"!   

 

מחליט/ה להתעלם מאקנה בגב, במחשבה שזה יעבור, חבל, בשביל מה לסבול?

בעיות עור קלות עלולות אף להתפתח למחלות עור כרוניות באם הן לא מטופלות בזמן ובאופן סדיר ואף לגרום לצלקות בעור חטטים וכתמים.

את/ה רוצה להתחדש בעור נקי בגב לפני הקיץ…ללא פצעים, פצעונים, שחורים שומנים צלקות וכתמים?

סקפטי/ת לא מאמין/נה את/ה מוזמן/נת לגלוש באתר הבית שלי ולהתרשם מעל  120 המלצות של לקוחות מרוצים ואף לקבל טלפון להתרשמות.

ללא תופעות לוואי – ללא תרופות רואקוטן ואנטיביוטיקה – ללא בדיקות דם – ללא פגיעה בכבד.

פצעי בגרות אינם מוגבלים לבני העשרה. גם מבוגרים בשנות העשרים השלושים ואפילו הארבעים לחייהם לוקים באקנה. גברים אף נוטים לסבול מהתקפים חזקים יותר וארוכים יותר המלווים בנגעים קשים  וכואבים יותר מאשר נשים.

זה מביך, זה מעצבן וזה עושה שמות לדימוי העצמי, וכאבי לב לא קטנים למי שלוקים בה. החדשות הטובות יש פתרונות יעילים..!

אם את/ה סובל/ת מאקנה פצעים, פצעונים, פרונקלים, שחורים שומנים חטטים וכתמים, אקנה בגב,   שום דבר אינו גזירת גורל לראשונה יש אלטרנטיבה יעילה ובטוחה יותר, גם בהמלצת הרופאים,

הטיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF  הניתן על ידי בלבד כטיפול פנימי וחיצוני בשילוב טיפול טופיקלי בתכשירים למריחה על  העור, ותוספי תזונה העובדים על סימפטום הבעיה, בחיזוק מערכת החיסונית של הגוף, מערכת העיכול ופרוביוטיקה,  (עם אפשרות לשלב גם תרופות הורמונאליות- גלולות).

 

הטיפולים בקליניקה נעשים באמצעות מכשור מתקדם ותכשירים פעילים וידידותיים לעור. הניסיון והידע באים לידי ביטוי בהצלחת הטיפולים אותם אני מבצעת באופן אישי, בבני נוער ומבוגרים הסובלים מאקנה.

טיפולים הנותנים מענה איכותי ופתרון אלטרנטיבי ובטוח יותר משימוש בתרופת רואקוטן שזוהי ברירת המחדל של רופאי העור.

הטיפולים המתבצעים כוללים אבחון מדויק והתאמת טיפול אישית.

תחום ההתמחותי: מעל 17 שנים אני עוסקת רק בטיפולי פנים ופתרון לבעיות עור בבני נוער ובמבוגרים. הטיפול שניתן הנו אישי ופרטני על ידי בלבד. מתאים לבני נוער ומבוגרים בריאים.

*בהליך פשוט ללא כאב מהיר קצר ואפקטיבי,  הבטיחותי ביותר מבחינה רפואית.

*הטבה ניכרת כבר לאחר הטיפול הראשון.

*ניתן להגיע לייעוץ חינם וללא התחייבות.

לפרטים נוספים ניתן ליצור עמי קשר ישירות לנייד 0558833337

 

 

 

הוסף תגובה