ארזת לבד? כיצד תדחסי את מגירת האיפור בתיק יד קטן?

 

 

טיסות הלואו-קוסט כבר נחתו בטרמינל 3, ולכבוד המאורע ירין שחף מציג ערכה של מברשות איפור to go.

עכשיו יותר מתמיד חשוב לארוז חכם, כי כל עודף משקל מתבטא במחיר.אריזה קומפקטית של מוצרי הטואליטקה ואיפור תפנה מקום  תיק היד ותשאיר יותר מקום בטרולי. בון ווייאז'!

חדש! מכחולי האיפור האיכותיים של ירין שחף, עכשיו בערכה מוקטנת וקומפקטית. שיער וצורת המכחולים נותרו כשהיו, רק הידית קצרה יותר והם ארוזים במארז המאפשר נשיאה קלה ולא מלכלכת בתיק האישי!

 

הערכה נכנסת בקלות לתיק האישי, ניתן להתאפר מחוץ לבית או לרענן את האיפור במשך היום. כולנו מכירים ומוקירים את מכחולי האיפור המקצועיים: שיער מעולה וצפוף, ידית ארוכה המאפשרת עבודה נוחה ובעיקר, עם מכחול טוב כל עבודת איפור תיראה נפלאה. אצל המאפרים המקצועיים ערכת המכחולים נכנסת לארגז האיפור ואין בעיית מקום או לכלוך משאריות איפור. אך לנשים שמאפסנות אותם בתיק האישי, הם תופסים מקום רב ואף עלולים ללכלך את תכולת התיק. הערכה החדשה מאפשרת אריזה קומפקטית סגורה היטב, ובעיקר לא תופסת מקום רב וגם שוקלת פחות.

 


מתנה יוקרתית לכל אישה!
הדיוק הבלתי מתפשר של ירין שחף בעיצוב המוצר החדש, נעשה בין היתר בשל העניין הרב של לקוחות גדולים מעבר לים ומתוך כוונה לייצא את סדרת המכחולים לשווקים המובילים בחו"ל. העיצוב המוקפד הופך את המכחולים למתנה יוקרתית, גם נשים שלא ממש התאפרו עד עכשיו, מציינות שהשימוש הנוח והקל במכחולים, מעודד אותן להתאפר ולהשקיע במראה, אפילו ברמה היומיומית.

 

להשיג בחנות  'ירין שחף- ביה"ס למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות. רחוב בית הלל 10 ת"א.

טל 03-5226789

 

 

הוסף תגובה