ארונות מלתחה- פתרון מושלם לחדרי כושר

רבים מאיתנו מנויים לחדר הכושר הסמוך למקום מגורינו או מקום העבודה שלנו במטרה לשמור על הגזרה, לפתח את הכושר הגופני וסיבולת הלב ריאה, לשמור על משקל גוף מאוזן ובעיקר בשביל להרגיש טוב. עצם היותנו לוקחים חלק ממסגרת ואף משלמים על כך סכום חודשי קבוע מניעה אותנו לפעולה וגורמת לנו לשמור על שגרת אימונים לאורך כל השנה. מכיון ואנו חיים בעידו שבו שעות פנאי הינן מצרך נדיר ולכן אנו משלבים את הפעילות הגופנית שלנו לפני או אחרי יום העבודה, לרובנו אין זמן להתקלח ולהחליף בגדים להמשך היום או הערב בבית, אלא אם כן אנו עושים את האימון ממש בסוף היום. זו הסיבה שחדרי ומועדוני הכושר הפזורים ברחבי הארץ מציעים מגוון של שיעורים וחוגים החל מיוגה ופילטיס, דרך קיקבוקסינג או זומבה ועד שיעור ספינינג קבוצתי בחרו להתקין ארונות מלתחה בכדי שקהל המתאמנים יוכל לרכז את החפצים האישיים בלוקר האישי ואחרי האימון להתקלח ולהתלבש. ארונות מלתחה מהווים פתרון מעולה, זול, עמיד שנשאר בחדרי הכושר לאורך שנים רבות ללא הצורך בתחזוקה שוטפת.

ארונות מלתחה- סוגי מנעולים…

כאשר אתם בוחרים להתקין ארונות לוקרים במלתחה או לוקרים בחדרי הכושר, בספאות או במקומות אחרים בהם יש אטרקציות לילדים ו/או למבוגרים ניתן לבחור בין סוגים שונים של מנעולים. קיימים ארונות מלתחה עם מנעולים רגילים קלאסיים שמגיעים עם מפתחות, אלו בדרך כלל מתאימים למקומות בהם אחוזי הלחות והמים גבוהים, כאלה עם מנעולי קומבינציה בהם אנו משלבים קוד המכיל 3 ספרות ולכן אין כאן צורך במפתח או לחלופין ארונות מלתחה עם קוד דיגיטלי בין 4 ספרות אותו עלינו לזכור לפני שאנחנו מחליטים לנעול את הלוקר באופן סופי.

בנוסף, יש שתי שיטות שבהן ניתן לספק לקהל המבקרים ומתאמני חדר הכושר את האפשרות לעשות שימוש בארונות מלתחה. האחת היא על ידי תשלום חד פעמי בתחילת המנוי ואז המתאמן מקבל את תא אחסון משל עצמו לאורך כל השנה והשנייה היא על ידי תשלום חד פעמי שנע בין 5-10 שקלים. ניתן גם לקנות את הלוקרים ישירות מהמשווק ואז להחליט איך אתם רוצים לספק את תאי האחסון ללקוחות שלכם. מדובר בפתרון מצוין שישמש אתכם לאורך שנים רבות והוא הכרחי במקומות אותם תיארנו לעיל.

הוסף תגובה