מנעולן לרכב

מנעולן זה עוסק בתחום נעילת רכבים ומנעולים לרכב ומציע שירותים שונים כמו התקנת מנעולי הגנה ברכבים, פריצת מנעולי רכב, תיקון והחלפת מנעולים ועוד.

יש סוגים רבים של מנעולים שנועדו להגן על הרכב מפני פריצה או גניבה. אך רק מנעולים שיותקנו על ידי מנעולן מקצועי, ישר ואמין יעניקו את ההגנה המרבית. כשאתם מחפשים מנעולן 24 שעות זמינות שמתעסק עם מנעולים לרכב, חשוב שתוודאו כי למנעולן אכן יש ידע, מוניטין וניסיון בתחום הספציפי הזה. מנעולן מיומן ומקצועי ידע להתאים לכל סוג של רכב את המנעול המתאים ולהעניק לכם את ההגנה הטובה ביותר שתמנע גניבה או פריצה אל הרכב שלכם.

המלצת המנעולן – חמישה סוגי מנעולים שביחד יספקו את ההגנה המרבית לרכב

  1. מנעול ראשי הוא המנעול של דלת הכניסה לרכב, הסמוכה למושב הנהג. מדובר במנעול צילינדר פשוט שדי קל לפרוץ אותו. בכדי לספק הגנה מרבית לרכב יש צורך בהתקנת מנעולים או מנגנוני הגנה נוספים.
  2. מנעול הגה הוא מנעול הבנוי כמוט ברזל שהקצוות שלו הם בצורת U. תפקידו של מנעול ההגה הוא לנעול את ההגה הרכב כך שגם אם מישהו יפרוץ את דלת הנהג, הוא לא יוכל להשתמש בהגה של הרכב להניע ולנסוע.
  3. מנעול נוסף שקיים הוא מנעול האזעקה. ברגע שאדם שאין לו את המפתח לנטרול האזעקה ינסה להיכנס לרכב המנעול יפעיל צליל אזעקה בקולי קולות. החיסרון, של מנגנון הגנה זה הוא שפורצים מתוחכמים פותחים את מכסה המנוע ופוגעים בצופר האזעקה.
  4. הקודן הוא מנעול אפשרי נוסף לרכב. פה מדובר בסוג מנעול שישדרג באופן משמעותי את ההגנה מפני פריצה. כאשר מקלידים את צירוף הקוד, הנעילה הממוחשבת מתבטלת ואפשר להניע את הרכב. החיסרון במנגנון הגנה זה הוא שישנם פורצי רכבים מיומנים שיודעים לבצע מעקף חשמלי המנטרל את הקודן.
  5. אם רוצים להיות בטוחים לחלוטין, עומדת בפניכם אפשרות נוספת. תוכלו לגשת למנעולן רכב על מנת להתקין בו איתורן. האיתורן הוא מנעול המורכב ברכב במקום נסתר. אם הרכב שלכם ייגנב, האיתורן יאתר את מיקומו.

בעיות עם מנעול הרכב – מתי נקרא למנעולן לעזרה?

אם הרכב שלכם עבר ניסיון פריצה והמפתח נשבר או נתקע בתוך המנעול, הזמינו מנעולן רכבים במהרה. המנעולן ישחרר את המפתח ויחליף לכם מנעול חדש לרכב.

אם שכחתם את המפתחות ברכב ואתם עומדים בחוץ ואינכם יכולים להיכנס אליו, אל תכנסו לפאניקה ואל תמהרו לנפץ את השמשה,  הזמינו מנעולן מקצועי, הוא ידע לפרוץ את האוטו מבלי לגרום כל נזק.

הוסף תגובה