טיפול אקנה בפנים עם מחט?הנזק:כתמים/צלקות בפנים|איריס לוי

טיפול אקנה בפנים – פצעים פצעונים, שומנים, שחורים, קומודונים, צלקות חטטים ושקעים -ניקוז ניקוי ע"י מחט! שלא יעבדו עליכם!

  • ניקוז ניקוי אקנה פעילה בפנים בעזרת מחט אינו נלמד בבתי הספר לקוסמטיקה –.מבחינתי קוסמטיקאית המשתמשת במחט אינה קוסמטיקאית מקצועית. עור הפנים דק, שקוף, עדין, רגיש, המלווה בפצעים, פצעונים לעיתים קשים ועמוקים החיטוט עם מחט בעור פנים אקנתי מגביר את התפשטות הדלקת, התפשטות הכתמים חומים/אדומים הצלקות והשקעים הנלווים.
  • יצאת חבול/ה מטיפול פנים אצל הקוסמטיקאית כשלטענתה זה חלק מתהליך הניקוי – הפרוצדורה נקראת "ניקוי עמוק", שיטה טיפולית עתיקה ופעולה פולשנית הגורמת נזק רב לרקמות בעור הפנים, שממילא לרב הנו עור רגיש יותר, דק ושקוף. פעולה אגרסיבית, המשאירה סימנים לא אסתטיים המתבטאים בכתמים מרובים חומים/אדומים לעיתים בגוון סגלגל, חטטים, שקעים, צלקות, נקבוביות גדולות ופעורות, עור פנים פצוע ולא אחיד.

יש טיפול לאקנה בפנים – ללא מחט – את/ה סקפטי/ת לא מאמין/נה? הנך מוזמן/נת לגלוש באתר הבית שלי ולהתרשם מעל

120 המלצות של לקוחות מרוצים מטיפול אקנה בפנים ללא מחט וללא הנזקים הנלווים.

 

בדרמטולוגיה שמם של השחורים/קומודנים, שומנים פצעים פצעונים, פרונקלים ציסטות בפנים, הם הביטוי הראשוני של מחלת האקנה – חזזית או חטטת בעברית.

אלה הם הפקקים בזקיקי השיער העשויים חלב, שומן, תאי עור וחיידקים.  צבעם צהבהב אבל ראשו של הקומדון הנראה על פני העור נהיה שחור כתוצאה מהתחמצנות המלנין – חומר בתאי העור. הפקק השחור אינו מעורר דלקת משום שהתעלה שבה הוא נמצא איננה סתומה לגמרי. אם התעלה סתומה לגמרי, יהיה זה קומדון לבן, שמתפתח לפצע דלקתי.

השארתם של השחורים על הפנים אינה מהווה בעיה פתולוגית אלא אסתטית. ריחם של השחורים בפנים אינו נעים וכן המראה שלהם. הופעתם בצפיפות על פניך בליווי פצעים פצעונים חצ'קונים בפנים יוצר מראה לא נקי, לא חלק, גוון אפרורי בעור ועל כן נהוג ורצוי להוציאם. 

עלינו לזכור, שאקנה נגרמת כאשר הדלקת הנמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור) אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק והיא איננה נעצרת ללא טיפול מתאים. לטיפול המהיר בנגעי האקנה ישנה חשיבות רבה במניעת צלקות סימנים וכתמים.

הטיפול באקנה בפנים מתבסס על ניקוי / ניקוז השחורים, השומנים,  קומודונים.

רבות העוסקות בתחום הקוסמטי בטיפולי אקנה בפנים מוציאות שחורים מהפנים באופן אינסטינקטיבי מתוך שהם לוחצות בצורה מאסיבית ומנסות לרוקן את תוכן הנקבובית. לוחצות משני צידיו של הקומודון עד ליציאתו החוצה כגופיף צהבהב. וכשהלחץ המופעל על הזקיק אינו מספיק לניקוז מוסיפים את המחט.

החיטוט במחט ברקמות העור העמוקים גורם נזק בלתי הפיך לעור הפנים כדוגמת: "חורים" בעור, כתמים, צלקות מכוערות וכד'. עור הפנים דק שקןף עדין מלווה בפצעים פצעונים לעתים קשים ועמוקים והחיטוט בעור פנים אקנתי מגביר את התפשטות הדלקת התפשטות הכתמים הצלקות והשקעים.

החל מגיל ההתבגרות מואצת מאד פעילותם של הורמוני המין הגבריים, הקרויים "אנדרוגיניים", בגוף. הורמוני האנדרוגיניים אינם אופייניים לגברים בלבד והם מופרשים גם בגופן של נשים. פעילות זו גורמת להגדלה של בלוטות השומן המתחילות לייצר כמות גדולה יותר של חומר שומני הנקרא "חלב" או "סובום".

אצל הנוטים לסבול מתופעת האקנה כמות ההורמונים האנדרוגניים המופרשת לדם איננה גבוהה מהנורמה. במחקרים נמצא, כי הנטייה לאקנה הנה תורשתית ובמרבית המקרים חומרת האקנה קשורה באופן ישיר לפעילותן של בלוטות החלב בלוטות השומן המגיבות בהפרשת שומניות החורגת מהרגיל, ולכן הנכון הוא להוציא ולנקז את השחורים/השומנים/קומודונים המתרכזים בנקבוביות עור הפנים, בשילוב עם חומרים פעילים מבלי שהדבר יגרום לנזק בפנים וללא שילוב של טיפול במחט – וזה אפשרי!

מחקרים מראים כי בעזרת טיפול בקרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ב-80 אחוזים לעתים גם יותר את השחורים, השומנים באקנה בפנים. הטיפול הפחית את הסבל, כיווץ את הנקבוביות, ומנע צלקות וכתמים לאורך זמן.

טיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF -הנותן מענה איכותי וארוך טווח לייבוש הסבום, השומן בנקבוביות עור הפנים.

ללא תופעות לוואי – ללא בדיקות דם – ללא תרופות רואקוטן / אנטיביוטיקה מינוציקלין – ללא ויטמינים – ללא פגיעה בכבד – ללא שינוי בתזונה – ללא שינוי באורח החיים שלך.  

הטיפול הנו אישי ופרטני הניתן לך רק על ידי איריס לוי עצמה – מומחית לטיפול בבעיות עור ולא ממטפלות או קוסמטיקאיות אחרות, שאך לא מזמן סיימו קורס, כפי שמקובל במרבית מכני הקוסמטיקה.

תחום התמחותי רק בפתרון לבעיות עור כ-17 שנים בתחום.

  

רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשר כעת ישירות לאיריס לוי –0558833337

 

הוסף תגובה