כתמי אקנה בפנים/צלקות טיפול חדשני בשיטת IPL|איריס לוי

הטיפול בכתמי אקנה הינו מערכתי ומחייב התייחסות מיוחדת לסוג וצבע העור. באקנה פעילה הטיפולים הראשונים אמורים לטפל בחיידקי האקנה P.acne עם הפחתת הנגעים ניתן לטפל בכתמי האקנה/צלקות פוסט אקנה בפנים.

לטיפול בכתמי אקנה, צלקות אקנה שקועות בפנים נדרשת התמחות רבת שנים בתחום הקוסמטיקה הפרא-רפואית, טיפול ע"י קוסמטיקאית המתמחה בבעיות עור יכול להוות עזר רב בעיקר בשילוב מספר אלמנטים חדשניים הנותנים מענה איכותי אפקטיבי ולאורך זמן בטיפול בצלקות אקנה ובכתמי אקנה פוסט אקנה חומים/אדומים הנלווים לעור אקנתי ובעייתי.

כתמים הם ריבוי מלנין שנוצר בעור כתוצאה מהפצעים או כתופעת לוואי מעצם החיטוט והנגיעות בפצעי האקנה. החומרה של הכתמים או הצלקות קשורה לנטייה הגנטית ולתהליך ריפוי הפצע.

אחד מתופעות הלוואי השכיחות המתלוות לאקנה הינן צלקות אטרופיות הנראות יותר ככתמים אדומים/חומים שטחיים וחלקים תופעה ידועה המכונה בשם: פיגמנטציה שלאחר דלקת. יכולה להופיע גם לסובלים מפצעי אקנה שלא טופלו ע"י תרופת רואקוטן ואף להופיע כשהטיפול באקנה בפנים, נעשה בצורה לא מקצועית ובידיים לא מקצועיות, כפי שנהוג היום לצערי, בטיפול ניקוז במחט.

יצאת חבול/ה מטיפול פנים אצל הקוסמטיקאית כשלטענתה זה חלק מתהליך הניקוי – הפרוצדורה נקראת "ניקוי עמוק", שיטה טיפולית עתיקה ופעולה פולשנית הגורמת נזק רב לרקמות בעור הפנים, פעולה אגרסיבית, המשאירה סימנים לא אסתטיים המתבטאים בכתמים מרובים חומים/אדומים לעיתים בגוון סגלגל, חטטים, שקעים, צלקות, נקבוביות גדולות ופעורות, עור פנים פצוע ולא אחיד וזה לא נלמד בבית ספר לקוסמטיקה.

שלא יעבדו עלייך! יש טיפול חדשני בכתמי אקנה/צלקות אקנה בפנים – ללא ניקוז בעזרת מחט וללא גרימת נזקים –

סקפטי/ת לא מאמינ/ה? הנך מוזמנ/ת לגלוש באתר הבית ולהתרשם מעל 120 המלצות של לקוחות מרוצים ואף לקבל טלפון להתרשמות.

 

טיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF

המכשיר פותח בטכנולוגיה חדשנית, המתאפיינת ברמת בטיחות גבוהה. המכשיר נותן את המענה הטוב ביותר לבעיות עור אסתטיות הניתנות לשיפור משמעותי ביותר "אקנה וכתמי האקנה- צלקות אקנה שקעים וסימנים בפנים..

בהליך פשוט, ללא כאב, מהיר קצר ואפקטיבי הבטיחותי ביותר מבחינה רפואית.

רק מכשירי הדור האחרון עם תכנת ההתאמה של אימפולס האור למאפיינים האינדיבידואליים של עור הלקוח מבטיחים ומניבים תוצאות טיפוליות מהירות ואפקטיביות לכל בעיות האסתטיקה בעור:  "טיפול באקנה ונזקי אקנה", הבהרת הכתמים – כתמי אקנה, כתמי פיגמנטציה, כתמי עור וצמצום נקבוביות מורחבות, צלקות חטטים וסימנים.

הטיפול בכתמי אקנה, צלקות אקנה בשיטה חדשנית בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF ניתנים על ידי בלבד ולא ממטפלות שאך לא מזמן סיימו קורס קוסמטיקה כפי שנהוג בתחום. הטיפול מבוצע בהתאם לסוג הבעיה ויכלול גם המלצות לטיפול משמר בבית.

 

הטיפול בכתמי אקנה/צלקות אקנה בפנים נעשה בשילוב עם:

תכשירים פרה-רפואיים המבוססים על חומרים פעילים ובטוחים לשחזור ולחידוש מראה עור הפנים,  ממיטב המעבדות המקצועיות בארץ ובאיכות גבוהה המסייעים לאזן את הפרשת הסבום בעור, להבהיר את הכתמים, כתמי האקנה, וכתמי הפיגמנטציה הנלווים. תכשירים המתאימים ביותר לאקלים הישראלי מאושרים ע"י משרד הבריאות ומבטלים את הצורך בשימוש בתרופות.

עוצמת/חומרת הפיגמנטציה תלויה קשר ישיר בחומרת הדלקת ומצביעה על פגיעה

בשכבת העור העליונה שכבת האפידרמיס, ובשל כך הטיפול יתבסס על חומרים מבהירים מדכאי ייצור פיגמנט המלנין .  

עליך לזכור כי כתם בפנים, שלא טופל הופך כהה יותר במשך הזמן ועם כל חשיפה נוספת לשמש. על כן הקדם/ימי תרופה למכה …מרח/י  על האזורים הכהים קרם הבהרה.

פורמולה המכילה רכיבים חיוניים לטיפול והבהרת כתמי עור. נוגדי חמצון רבי עוצמה שלהם טווח פעולה רחב ומוכח על תאי העור באפידרמיס בשילוב טכנולוגיית IPL  ובשימוש קבוע הם יתבהרו.

קרם להבהרה והלבנת כתמי אקנה בפנים/פוסט אקנה צלקות וסימנים

  • יתרונו על פני מוצרים מתחרים אחרים – אין צורך במרשם רופא כדי להשיגו – ניתן לרכישה אצלי במכון.
  • המשתמשות בתכשיר יכולות לוותר על קרם הלחות שלהן היות והוא מכיל אחוז ניכר של מרכיבי לחות לדחיית תהליך הזדקנות העור (אנטיאייג'ינג).

 

פילינג/שיוף עדין להבהרת כתמי אקנה/פוסט אקנה צלקות סימנים ושקעים – 

תפקידו של הפילינג בטיפול הבהרת כתמי אקנה צלקות אקנה בפנים – להנשיל תאי עור מתים, חידוש שכבות העור העליונות, זירוז התחדשות העור לייצור מוגבר של סיבי קולגן ומיצוק מרקם העור ובכך תורם הפילינג להפחתת/ טשטוש/ והבהרת הכתמים החומים/אדומים הנלווים לפצעי האקנה.

 

מזותרפיה – פציעה מבוקרת.

בעזרת פציעה מבוקרת של אלפי דקירות מיקרוסקופיות בצפיפות גבוהה מעוררים בעור תהליכי שיקום של זרימת דם, יצור קולגן, הזרמת חמצן חידוש ובנייה של רקמה חדשה, עבה ואחידה יותר מקודמתה ובעיקר במצב של פוסט אקנה נראה שיפור משמעותי בטשטוש הבהרה ובריכוך מצב כתמי אקנה, צלקות אקנה שקועות בפנים.

 

חשוב להדגיש, הטיפול בכתמי אקנה צלקות אקנה בפנים לא מביא להיעלמותם המוחלטת של אותם שקעים או כתמים שאחרי אקנה, הטיפול המשולב ממזער, משפר מעדן ומטשטש את הנראות שלהן לכדי מינימום.

למניעת תופעות לוואי מומלץ למרוח קרם לחות לא שומני (oil-free) ולהקפיד על הגנה מפני קרינת שמש (קרם הגנה – גם הוא חייב להיות מסוג oil-free) הטיפול דורש התמדה והקפדה על ההנחיות.

רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשר כעת 0558833337 ישירות לנייד הפרטי שלי- איריס לוי מומחית.

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה