"טיפול פנים" בישבן? לא עובד על החיידקים הגורמים לאקנה בישבן|איריס לוי

הגישה המקובלת בטיפול אקנה בישבן הינה "כטיפול פנים" ע"י מריחת תכשירים, עיסוי האזור ע"י פילינג סקראב על בסיס אשכוליות ולימון, אדים לריכוך (ידוע שמים חמים מעוררים חיידקים), ובסיום הטיפול עיצוב ומיצוק…!

אקנה פעילה בישבן מלווהבפצעים פצעונים, פרונקלים – פצעים עמוקים, כואבים אדומים ומפרישים. שחורים, שומנים כתמים חומים/אדומים, כהים, עור מחוספס, צלקות, חטטים ושקעים.

נראה לך ש"בטיפול פנים" ניתן לשפר, לטשטש, ולחסל את החיידקים הגורמים העיקריים לאקנה בישבן? שלא יעבדו עלייך!

הטיפול באקנה פעילה גם בישבן מחייב התמחות מיוחדת, אבחנה והבנה, מבנה ועומק סוג האקנה ובהתאם לכך התאמת הפרוטוקול הטיפולי המשלב בד"כ סוגים שונים של טיפולים.

עלייך לזכור, שאקנה בישבן נגרמת כאשר הדלקת הנמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור) אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק והיא איננה נעצרת ללא טיפול מתאים. לטיפול המהיר בנגעי האקנה ישנה חשיבות רבה במניעת צלקות סימנים וכתמים.

מריחת קרמים, תכשירים, עיסוי עם פילינג סקראב, אדים, או מברשת לא מחסלים ולא חודרים לשכבת הדרמיס הבינונית והעמוקה ומחסלים באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה הגורמים העיקריים לאקנה בישבן.

שילמת סכום הגון כ- 5000 ₪" עבור 5 קרמים שאין עליהם אישור משרד הבריאות. והקוסמטיקאית מילאה קופסאות עם קרמים והדביקה מדבקה עם שמה.

מאוכזב/ת כי זה לא עבד…בוודאי, טיפול במריחת קרמים, שיוף, עיסוי עם פילינג או חומצות הינו טיפול חיצוני בלבד. טיפול במריחת קרמים לא מטפל ולא עובד על שורש הבעיה .חיידקי אקנה P.ACNE הגורמים העיקריים לאקנה . 

 

  • וניסית  תכשירים למריחה, כדור רואקוטן ואנטיביוטיקה, הומאופתיה, צמחים, רפלקסולוגיה, גלולות, דיקור סיני, שינוי בתזונה ואורח חיים בריא…
  • טיפולים סדירים אצל הקוסמטיקאית או במכון קוסמטי שם הבטיחו לך שיטות טיפול / פתרון מהיר /סוף לאקנה… ולא ראית תוצאות…וזה ברור, כי את החיידקים שגורמים לאקנה לא ניתן לחסל במהירות ובודאי שלא ב"טיפול פנים" המיועד להרוס באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה הגורמים העיקריים לאקנה בישבן.
  • ופנית לרופא מומחה שלא הצליח לשפר את מצב עור הפנים, הגב והגוף שלך ומסתפק באמירה"זה יחלוף מעצמו, או תלמד/י לחיות עם זה"!

 מחליט/ה להתעלם מאקנה בישבן, במחשבה שזה יעבור, חבל, בשביל מה לסבול?

הידעת – בפצעוני האקנה ניתן להבחין בעיקר בשני סוגי חיידקים: "פרופיוני בקטריום אקנה" (propioni bacterium acnes) חיידק החי בתנאי חוסר אויר (אנאירובי) אשר משגשג בתעלות זקיקי השיער שבעור ו"סטפילוקוקוס אפידרמידיס" (staphylococcus epidermidis) שמשגשג גם הוא בתעלות זקיקי השיער.

חיידקים אלה מפרקים בעזרת אנזימים מסוג ליפאז את השומנים שבחֵלֶב והופכים אותם לחומצות שומן חופשיות שעלולות לגרום לגירוי העור, ויצירת תגובה דלקתית ומוגלה – אקנה פצעי בגרות – פצעים פצעונים, פרונקלים כואבים אדומים ונפוחים, שומנים שחורים, פנימיים וחיצוניים עור מחוספס אדמומי מגורה ומגרד – כל התופעות הנלוות לאקנה בישבן.

• פילינג או שיוף פיזי הנעשה באקנה בישבן הינו קילוף שכבת העור העליונה, השכבה הקרנית, בעזרת חומצות, חומרים כימיים במטרה למנוע הצטברות של תאי עור מתים ועידוד צמיחת תאי עור חדשים בריאים. הבהרת כתמים, וצלקות. לאחר הטיפול העור נראה כלאחר טראומה למשך ימים עד שבועות בהתאם לעומק הפילינג ולרגישות המטופל.

פילינג או שיוף באקנה פעילה בישבן לא מרפא ולא נותן מענה לפצעי האקנה, לפצעים פצעונים פרונקלים שומנים/ שחורים/ קומודנים הנלווים לאקנה פעילה, פעולת הפילינג או השיוף חושף את העור לזיהום ועלול לגרום להתפשטות הנגעים/הפצעים לאזורים נוספים בגוף, ולהחמרת הדלקת.

טיפול פילינג או שיוף באקנה פעילה בישבן לא עובד ולא מטפל במקור בעיית האקנה חיסול חיידקי האקנה באופן סלקטיבי P.ACNE הגורמים להתפרצות פצעי האקנה, ובנרמול הפרשת החלב הפרשת השומן עליו מתקיים החיידק. ולכן נטיית רוב המטפלים היא לא לקחת את הסיכון ולנקוט בטיפול אחר.

אקנה בישבן היא לא גזרת גורל. יש טיפול – ללא תופעות לוואי – ללא תרופות – ללא בדיקות דם – ללא פגיעה בכבד.

בעיות עור קלות עלולות אף להתפתח למחלות עור כרוניות באם הן לא מטופלות בזמן ובאופן סדיר ואף לגרום לצלקות בעור חטטים וכתמים.

 

טיפול בטכנולוגיית IPL  – קרן אור ואנרגיית גלי רדיו RF (טיפל המומלץ ע"י רופאים). המתבסס על פרוטוקול טיפולי מערכתי פנימי וחיצוני, לצמצום ואף להשמדת חיידקי האקנה P. ACNE הגורמים העיקריים להתפרצות אקנה בישבן ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן.

בטכנולוגיית IPL – קרן אור בשילוב אנרגיית גלי רדיו RF– ניתן להרוס באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה P.ACNE הגורמים העיקריים לאקנה ציסטית בפנים בגב ובישבן, ולקבל שוב, עור חלק, נטול שומנים ואדמומיות, פצעים (עמוקים,כואבים ואדומים) פצעונים, פרונקלים וכתמים (חומים אדומים)

יתרונה הגדול של טכנולוגיית – IPL בשילוב אנרגיית גלי רדי RF בטיפול כוללני ויסודי, שאינו פולשני. התקדמות הטכנולוגיה כיום, מאפשרת להגיע לתוצאות לא רק בטיפול אלא גם בתופעות הנלוות לאקנה, בריפוי, הבהרת הכתמים (חומים/אדומים) ושיפור משמעותי בצלקות.

אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה למעט אדמומית נקודתית ולעיתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה.

הוסף תגובה