שולחן בטון לחצר – עיצוב בטוב טעם שמוסיף המון

במהלך השנים אנחנו יכולים לראות מעבר מעניין מאוד בכל מה שקשור לעיצוב ריהוט גן. אם בעבר היה נהוג להשתמש בעיצוב קלאסי, קרי שולחנות כסאות זכוכית או בעיצוב פשוט יותר של ריהוט פלסטיק, הרי שעם הזמן סגנונות העיצוב השתנו וכך גם החומרים בהם נהוג להשתמש, הן בריהוט גן לבתים פרטיים והן בריהוט גן לגני אירועים, מסעדות ובתי קפה פתוחים.

הדוגמא הבולטת ביותר היא, שימוש בשולחן בטון לחצר. לכאורה, היינו מצפים שלא ייעשה שימוש בחומר זה לצורך שולחן או כל פריט ריהוט אחר ולו מהסיבה, שמדובר בריהוט כבד מאוד, אשר לא תמיד לנייד אותו, מה שהופך אותו בהכרח ללא נוח ולא פשוט לשימוש.

מדוע בכל זאת אנחנו רואים, לא מעט אנשים משתמשים בשולחן בטון לחצר עם זה בבית ועם זה בעסק , בין אם מדובר במסעדה, בית קפה או גן אירועים? יש לכך מספר הסברים.

הסבר ראשון הוא, שמבחינת עיצוב, היום אנחנו יכולים ליהנות משולחנות בטון מעוצבים בטוב טעם. מדובר בעיצוב שולחנות בצורות וגדלים שונים, שלחנות אשר מחולקים לחלקים, שולחנות אשר מותאמים לסביבה בה הם מותקנים.

הסבר השני הוא, בטון הוא חומר הרבה יותר עמיד מחומרים אחרים. הוא חזק, ניתן להעמיד אותו בחוץ בכל תנאי מזג אוויר, להבדיל מחומרים אחרים הוא הרבה יותר נוח וקל לשימוש. זאת להבדיל משולחן פלסטיק או עץ שזקוקים לתחזוקה שוטפת בתנאי מזג אוויר שונים.

הסבר השלישי הוא בטיחות. לא ניתן לגנוב שולחן בטון, הוא לא נשבר בקלות, ובאופן כללי הוא הרבה יותר בטוח לשימוש, בוודאי אם מסתכלים על שולחן זכוכית למשל שיכול להתנפץ.

צריך לומר, במקרים רבים אנשים מעדיפים להשתמש בשולחן לחצר מבטון ולו מהסיבה הפשוטה, מאחר ולא ניתן לנייד אותו, אז השימוש בו הרבה יותר פשוט, לא דורש מאיתנו הרבה. מה עוד שקל מאוד לנקות אותו, להבדיל מחומרים אחרים שסופגים כתמים וקשה להסיר אותם.

לסיום, שולחן בטון יכול להיות פתרון אידיאלי לכל חצר ולכל גינה ביתית או אחרת.

 

הוסף תגובה