ארגזי איחסון מעץ

אחד המאפיינים של אורח החיים המודרני הוא ריבוי הפריטים המצויים בבעלותנו. בין אם מדובר בדברים שימושיים או דקורטיביים, בצעצועים של הילדים או חפצים המשמשים בבית, כולנו מוצאים עצמנו עם שלל דברים, מהם כאלה היקרים לליבנו יותר או פחות, שאנו נדרשים לאחסן באופן שיבטיח שיישמרו מכל פגע אך בה בעת שגם נוכל בקלות להגיע אליהם, להוציאם ולהשתמש בהם כשאנו מעוניינים בכך.

ארגזי אחסון מעץ הם דרך מצוינת ליצור שטח אחסנה רב יחסית מבלי לגזול יותר מדי מן החלל העומד לרשותנו. לכאורה נראה שאין מדובר בפריטים מסובכים לתכנון ולבנייה אולם חשוב לדעת כי לא כל חברת עבודות עץ יכולה לבנות עבורכם ארגזי אחסון שכאלה כהלכה. אם אתם מעוניינים להצטייד בארגזי אחסון מעץ יש לבחור בחברה לה ניסיון מוכח בבנייה של ארגזים כאלה, רצוי מאותו סוג הנחוץ לכם.

בחירה נכונה של ארגז איחסון מעץ

יש שלל סוגים של ארגזי אחסון מעץ, גדלים שונים, עיצובים שונים, שנבנו מסוגי עץ שונים, המיועדים לשמש בתוך הבית או דווקא להיות מוצבים בחוץ ועוד. השלב הראשון בדרך להצטיידות בארגז אחסון עשוי עץ המתאים ביותר לצרכיכם הוא להבין באיזה אופן תרצו להשתמש בארגז, מה אתם מתכננים לאחסן בו, האם יהיה גלוי או מוסתר (למשל תחת מיטה), האם הוא צריך להיות במידות מסוימת כדי  להתאים לחלל המיועד לו (פינה בחדר בין ארון למיטה למשל). עוד חשוב לתת את הדעת למראה הארגז, יש ליזכור שמדובר בפריט גדול ולפיכך יש לו השפעה משמעותית על עיצוב החלל סביב.
חברות עבודות עץ המתמחות גם בבניית ארגזי אחסון ידעו לקבל מכם את כל הפרטים הדרושים ואז להציע לכם פתרונות אפשריים, להראות דוגמאות, לערוך שינויים מתבקשים, להסביר מדוע סוג עץ כזה או אחר הוא המתאים ביותר במקרה שלכם וכד'.

ניתן להרכיב את הארגז במקום

ארגזי איחסון מעץ עשויים להיות גדולים למדי, לא תמיד כדאי להשלים את בנייתם במפעל / בנגריה ולהביא אותם מוכנים אליכם. לפעמים אפילו לא ניתן להכניס ארגז בנוי אל החדר שם אנו מעוניינים שיוצב. פתרון טוב אפשרי הוא ייצור כל חלקי הארגז, כולל צביעתם, ביצוע הרכבה חלקית (למשל של הדפנות והמכסה מבלי שמחברים אותם יחדיו לכדי ארגז שלם), הובלת החלקים אליכם והרכבה סופית ממש בסמוך למקום הצבתו של הארגז.

סוגי עץ המשמשים לבניית ארגזי איחסון מעץ

עץ אורן הוא ללא ספק הפופולארי ביותר בכל הנוגע לבניית ארגזי איחסון מעץ. מדובר בעץ זמין, מחירו נמוך, קל לעבוד איתו, הוא חזק, מתאים לאקלים הישראלי וניתן לשוות לו מראות שונים באמצעות שימון, צביעה בלכה שקופה או מגוונת או אפילו צביעה בצבע אטום. עם זאת ישנם גם סוגים אחרים של עץ העשויים להיות מתאימים יותר עבור מי שמעוניינים במראה מיוחד או כאשר מדובר בארגז שחשוב שיהיה עמיד מאוד

הוסף תגובה