איטום גגות לבית נעים בכל העונות

 

לפני בוא החורף ולפני שיהיה מאוחר וירד כבר הגשם הראשון, אנו בודקים את הגג שלנו אם הוא אכן אוטם מספיק. ניתן למצוא חומרים רבים, אשר נחשבים למוצלחים אבל לא כל חומר מתאים לכל גג ולכן, יש להזמין מומחי איטום גגות, שיוכלו לייעץ לכם בדבר האיטום הדרוש לכם. ניתן לראות כי עדיין אנשים עושים שימוש בזפת שהיא שיטת האיטום הישנה ביותר, אך הרוב מעדיפים את  שיטת האיטום חדשה יותר ומתאימה לזפת הישנה, כמו יריעות ביט ומניות שמתאימות לזיפות שהיה קודם לכן באיטום הגג.

חשוב כי חברת איטום אמינה שיש לה ניסיון רב באיטום של קירות, רצפות וגגות, תגיע אליכם ותייעץ לכם לפני וכן תעניק לכם הצעת מחיר לאחר שבדקה את נתוני הגג בקפידה. גם חומרי איטום אקריליים ופולימריים של חברת פז קר כגון איטום בהתזה, יכולים להוות פתרון לאיטום טוב ומוחלט של הגג אך לעיתים משלבים עם כמה חומרי איטום על פי המקרה של האיטום. למשל אם יש צנרת בגג שלא כדאי לפרק ולחבר, או מתקנים גדולים שיש להזיז כגון דוד שמש, מנועי מזגנים וכדומה, ניתן יהיה לאטום בהתזה באמצעות חומר פולימרי, אך רק על האזור בו נמצאים המתקנים והצנרת.

 

איטום יעיל  ישירות על בטון

 

האיטום היעיל ביותר בגג הוא ישירות על הבטון, היות ושאריות או הלחמה ואיטום על חומרים קודמים יכול להוות מורכב ב יותר, כך שבתים חדשים שזה עתה נבנו וזקוקים לאיטום, זה השלב הטוב ביותר לבצע איטום איכותי שיחזיק מעמד לשנים. במקרים רבים, פועלי האיטום, מקלפים שכבות קודמות בכדי שחומר האיטום החדש או יריעות ביט ומניות שמיועדות לאיטום, תיתפסנה טוב יותר על הגג.

 

יש למצוא קבלני איטום שמבצעים עבודה יסודית וניתן למצוא עליהם המלצות , אם בפורומים השונים, באמצעות חברים או בני משפחה. יש לדאוג כי לא רק בחורף יהיה איטום שימנע מרטיבות לחדור למבנה, כי אם גם בחום הגדול של ישראל, יהיה בידוד טוב,  כך שהשטות של האיטום חייבות להיות מתאימות גם לחורף וגם לקיץ.

 

בררו כמה שיותר פרטים על חומרי האיטום והתאמתם

 

כל סוג של איטום, יש בו אחריות לתקופה מסוימת. למשל, יריעות ביטומניות יש עליהן אחריות של 10 שנים שזה הזמן הארוך ביותר, אך הן אינן מתאימות לכל איטום קודם שנמצא על גג ביתכם. יש לברר כמה שיותר פרטים לגבי הסוגים השונים של חומרי האיטום למה הם מתאימים, מה ניתן לשלב כחומר נוסף לשיפועים בגג ועוד.

 

מעוניינים במידע נוסף ועדכני? ניכנסו לאתר אוטמים אונליין וקבלו את כל האינפורמציה

 

הוסף תגובה