מדריך לשירותי ביובית

שאיבה באמצעות ביובית

שירותי ביובית באמצעות משאית מיוחדת עם צינור בעל לחץ מים גבוה ומערכת שאיבה אפקטיבית ידועים בעיקר בתחום הטיפול בקווי הביוב.

כל מי שנתקל בסתימות חוזרות ונשנות או בהצפות יודע שזהו השירות היעיל ביותר לפתרון של מגוון בעיות.

באמצעות צילום קווי הביוב ניתן לאתר האם פלשו שורשים למערכת הביוב או האם ישנם סדקים שצריך לתקן או כל תקלה אחרת.

באמצעות הביובית ניתן לאחר הטיפול לנקות את הקווים ולהשאיר אותם פתוחים לחלוטין. אם יש לכם הצפה שאיבה היא הדבר הראשון שצריך לעשות ואת זאת אפשר לעשות ביעילות על ידי ביובית המותאמת לכך במיוחד.

בעזרת צילום מתקדם ושירותי ביובית ניתן לשקם את מערכת הביוב.

הטכנולוגיה מאפשרת לנו לפעול מבלי להיעזר בחפירות. לאתר בקלות את מקורות הבעיות ולטפל בצנרת באופן נקודתי.

עבר הייתם צריכים להרוס בית שלם בשביל לתקן את צנרת הביוב כיום אין בכך צורך כלל. באמצעות השילוב בין ידע ומומחיות טכנולוגית לבין נסיון של אנשי מקצוע מומחים אפשר לטפל בכל בעיה.

מעבר לשירות הניתן בתחום צנרת הביוב ישנם מקרים אחרים שבהם השימוש בשירותי  ביובית הוא הכרחי. השירות כולל כמובן את כל הנדרש בתחום כולל פינוי של הפסולת למקומות המורשים לכך במסגרת החוק. פינוי בורות שומן ובורות ספיגה יכול להיעשות בצורה יעילה אך ורק על ידי שירות של ביובית מתאימה. זהו הטיפול היעיל ביותר והבטיחותי ביותר עבור הסביבה.

פינוי בורות שומן

כל בית עסק המייצר שומן, מסעדות, תחנות דלק ועסקים רבים נוספים, מחויב להתקין בור שומן לשם הפרדת הפסולת השומנית ממי השופכין של קווי הביוב.

בורות שומן משמשים גם בתעשייה שם הפסולת נערמת בצורה מהירה ויש לטפל בה באופן תדיר. את הבורות יש לרוקן כל כמה חודשים או בכל תדירות אחרת בהתאם לגודל בית העסק. השאיבה מתבצעת באמצעות ביובית ואת תכולת הבורות יש לרוקן במקומות המורשים לכך במסגרת החוק.

אי פינוי בזמן יכול להוביל לזיהום חמור כתוצאה מחדירת הפסולת השומנית לקרקע. שירות מקצועי ויעיל כולל שאיבה של בורות השומן ניקיון שלהם כהלכה באמצעות הצינור המותקן על הביובית ולבסוף פינוי של תכולת הבור אל המקום המתאים. איכות הסביבה היא אינטרס של כולנו לחיות בעולם ירוק יותר. אם נזהם את מקורות המים ואת הקרקע אנחנו בעצם פוגעים ביכולת שלנו להתקיים כהלכה.

טיפול בבורות ספיגה

בורות ספיגה משמשים כיום בעיקר בבתי עסקים אך ישנם עדיין בתים פרטיים או משותפים שעושים בהם שימוש.

בבורות אלו מטמינים את הפסולת של בית העסק ויש להקפיד לפנותם באופן סדיר. אם לא מפנים את בורות הספיגה בזמן הפסולת חודרת לקרקע ומזהמת את מקורות המים. טיפול בהם מצריך מומחיות וידע ובעיקר ציוד מתאים. ניתן לפנותם באמצעות ביובית וזאת לאחר שאיבה של תכולת הבור וניקיון יסודי שלו על ידי שטיפה של הצינור. הביובית מצוידת בכל הנדרש בשביל לפנות את תכולת הבור אל אתרים המורשים לכך במסגרת החוק.

הביובית מכילה מערכת שאיבה מתקדמת היכולה לשאוב את כל תכולת הבור בצורה יעילה. אם יש לכם בית עסק זהו הטיפול המתאים ביותר עבור בורות הספיגה.

שירותי ביובית יכולים לעזור לכם לנהל את בית העסק באופן תקין ולשמור על פעילות סדירה. במקרה של בורות שומן וספיגה זהו צורך הכרחי של בית העסק לפנות אותם ולנקות את הבורות כהלכה. לאחר מכן תוכלו לתפעל את בית העסק בצורה יעילה ולא לדאוג כל הזמן מחדש לסתימה של הבורות או לכל תקלה אחרת העלולה להתרחש כתוצאה של הזנחה.

הוסף תגובה