כך לא תאבדו אף לקוח בעסק שלכם

מענה אנושי או צ'אט אנושי הוא שירות מעולה לאתר הבית של החברה או בית העסק שלכם. באמצעות שירות מענה אנושי אוטומטי המסופק על ידי חברות רבות בעלי עסקים יכולים ליצור לידים ואנשי קשר חדשים המתעניינים בשירות שהם מציעים או במוצרים שלהם. מענה אנושי הוא מהלך שיווקי חכם לכל בית עסק או חברה המעוניינת לגדול ולהתפתח.

מה הם מענה אנושי וצ'אט אנושי?

מענה אנושי הוא שירות וירטואלי לעסק שלכם, שפרץ לשוק בשנים האחרונות על מנת להקל על הלקוחות ועל בעלי העסקים ונותני השירותים השונים, אשר לא מספיקים לתת מענה לכל לקוחותיהם. חברות מענה אנושי מקבלות את השיחות שאתם לא מספיקים להגיע אליהם, לוקחים את הפרטים בצורה מקצועית ומעבירים לכם על מנת שתצרו איתם קשר בזמנכם.

צ'אט אנושי הוא שם לתוסף המותקן במערכת אתר האינטרנט של בית העסק, חלון הצ'אט נפתח בפני הגולשים ומספק להם מענה כללי על שאלות ומאפשר להם להשאיר את הפרטים האישיים שלהם על מנת לקבל מענה של נציג שירות מטעם החברה.

למי זה מתאים?

שימוש במענה אנושי מתאים לכל הלקוחות – קטנים עד גדולים – אשר מעוניינים לייעל את המענה שלהם לפניות של לקוחות ולא לפספס אף לקוח. צ'אט אנושי מתאים לכל בעלי העסקים, בעלי חברות ומספקי השירותים השונים אשר ברשותם אתר אינטרנט פעיל. שימוש בתוסף באתר האינטרנט מאפשר לבית העסק לקבל פניות נוספות בצורה נוחה יותר ללא שימוש בטלפון או אמצעים אחרים. הפניות מגיעות למייל של בית העסק ומאפשר לנציגים להעניק שירות מהיר ללקוח המתעניין בשירות.

לקוחות חדשים שמתעניינים בבית העסק ביוזמתם הם בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר להפוך ללקוחות קבועים של בית העסק

שיווק מתקדם

מענה אנושי וצ'אט אנושי הוא חלק ממערך שיווק מתקדם שהולך ומפתח בהתאם להתפתחות עולם המדיה והתקשורת הוירטואלית. שימוש באמצעות צ'אט אנושי בעצם מקצר את זמן ההמתנה בטלפון ומאפשר ללקוח לקבל יחס אישי ללא המתנה ועיכובים מיותרים. בנוסף לכך בית העסק יוצר מתעניין חדש עם פוטנציאל להפוך ללקוח של העסק.

מענה מקסימלי ללקוחות ישנים וחדשים

יצירת לקוחות חדשים היא היתרון החשוב והגדול ביותר בשימוש שירות צ'אט אנושי. מענה אנושי מאפשר מתן מענה מקצועי ללקוחות, גם כאשר בעל העסק לא זמין או לא פעיל כרגע.

שירות צ'אט אנושי הוא צעד שיווקי חכם המתאים לכל בית עסק או חברה המספקים שירות ובבעלותם אתר אינטרנט פעיל.

הוסף תגובה