מתי נשתמש בכלים חד פעמיים בעסק שלנו?

רחיצת הכלים זוהי מלאכה לא הכי אהובה – בלשון המעטה – על רבים מאתנו. בבתים רבים ישנה המריבה הקבועה מי ישטוף את הכלים. במיוחד לאחר שבת או חג כאשר הצטבר הר גבוה הגולש מהכיור. אז אולי הגיע הזמן לעבור לכלים חד פעמיים? ובכן, אם התשובה בבית היא כמובן שלא, אי אפשר שלא לדבר על הנעשה במסעדות ובדוכני מזון מהיר. לא אחת, אין ברירה אלא לעבוד עם כלים חד פעמיים. וככל שהתחום התפתח לאורך השנים, איכות הכלים היא לא רעה בכלל. סכו"ם, חמגשיות, כלי טייק אוויי ועוד.

כל מסעדה או עסק בתחום המזון שיוצא לדרך חדשה צריך להיערך בצורה הטובה ביותר בנושא של ציוד למסעדות. מדובר על ציוד אריזה, חומרי ניקוי, מתקנים לנייר ועוד. גם כלים חד פעמיים יכולים להיות חלק בלתי נפרד מהעסק. בעיקר מסעדה שמתבססת לא מעט על משלוחים וטייק אוויי. הרי לא ניתן כלים רגילים ללקוחות הללו, זה מובן מאליו. ולכן, כאשר אתם פותחים מסעדה או בית קפה ומשיקים שירות משלוחים או לקיחה מהמסעדה הביתה, עליכם להיערך בצורה נכונה.

במקביל, עליכם להקפיד כי הכלים הם גם באיכות וברמה הגבוהה ביותר, על מנת שהאוכל לא יישפך במהלך הנסיעה ובכך יגרום עוגמת נפש רבה ללקוח שלכם – שלא ימהר לחזור אליכם שוב! הקפידו לרכוש כלים חד פעמיים ברמה הגבוהה ביותר שיש כיום בשוק.

ומה קורה בבתים פרטיים? ובכן, כמעט ואין כיום מטבח בישראל שאינו מכיל ארון עם כלים חד פעמיים. אך לא כל אחד מפרגן לעצמו את התענוג להשתמש בהם באופן שוטף. אז לטובת אלו אשר עדיין טורחים לקראת כל ארוחה להוציא את הסרוויס הכבד עם הסכו"ם הנוצץ, ובסיומה של הארוחה לשטוף הכול, לייבש ולאחסן שוב במקום, אנחנו כאן כדי לספר לכם כמה אתם מפסידים עם זה שאתם עדיין דבקים בכלים הרגילים. ושוב, אם מדובר בבית קפה או מסעדה או פאב, לפעמים אין כאן בכלל שאלה לדיון.

מקיימים אירועים וימי הולדת בבית? אוהבים לארח הרבה אנשים? השימוש בכלים חד פעמי הוא מתבקש. מכירים את אלו שבכל אירוע הם קמים לשטוף את כלי האוכל בטרם יניחו בו את מנתם? אלו יחושו הרבה יותר בנוח כאשר המזון יוגש להם בכלים חד פעמיים, נקיים חדשים ישר מהאריזה. מי מאתנו יסרב לרעיון לאכול בכל פעם בסט כלים חדש שעדיין לא עבר שימוש מעולם? זה אמנם פחות ייצוגי, אך לא בהכרח פחות נוח וקליל. במיוחד באירועים.

יותר מסודר – בסיום הארוחה אין את העבודה המייגעת של פינוי הכלים מהשולחן תוך מיון הפסולת. כמובן שגם לא צריך לשטוף את הכלים הללו. מקפלים את מפת הניילון – החד פעמית כמובן, על קרבו וכרעיו ותוך שניות השולחן נקי ומסודר. אין ספק כי עם כלים חד פעמיים החיים הרבה יותר קלים – למסעדות, בתי קפה, מקומות אירוח, אירועים שונים וכדומה.

הוסף תגובה