כך תשמרו על בטיחות בני הבית בבניינים גבוהים

בנושא העדפות דיור אנחנו לרוב מתחלקים לשניים, אלה שאוהבים לגור בעיר בבניינים רבי קומות, ואלה שאוהבים לגור בבית פרטי. ובכן, גם דיירי הבתים הפרטים וגם הבניינים המשותפים מוכרחים לדאוג לנושא הבטיחות, בראש ובראשונה כוונתנו כאן למניעת נפילות מהחלונות, מעידות מהמרפסת או פריצות דרך החלונות.

תאונות ביתיות הן הפחד של כל אבא ואמא, וכאן אנחנו יודעים שאי אפשר להגיד את הקלישאה "לי זה לא יקרה". פשוט אי אפשר. מה כן אפשר לעשות וחובה לבצע? לנקוט בפעולות שכל מטרתן הן להקדים תרופה למכה, פעולות מנע מתבקשות. למשל, אבטחת שקעים בבית למניעת התחשמלות בקרב ילדים קטנים.

סורגים שקופים לחלונות (אתר גשם עיצובים)

כאשר מדובר על דירות בבניינים רבי קומות, עליכם לוודא כי הילדים בטוחים מפני נפילה דרך חלונות הבית. זו סיטואציה לא פשוטה, עליכם לבחור את האמצעים הטובים ביותר שישמרו על בני הבית. אנחנו יכולים להמליץ לכם במסגרת הבלוג שלנו בפורטל הטיפים על התקנת סורגים בכל חלונות הבית, בוודאי אם מדובר בקומות גבוהות. מטרת הסורגים היא כפולה – גם מניעת נפילות של ילדים ובני הבית וגם הגנה מפני פריצות לנכס שלכם.

עם זאת, אחת הבעיות המוכרות ביותר בנושא הסורגים היא המראה שלהם. במרבית המקרים, סורגי מתכת, במיוחד כאשר הם מחוברים לחלונות ולא בתור מעקות מעוצבים, נוטים להיות מאוד לא נעימים לעין. עובדה זו לא מקלה על בעלי בית שהשקיעו ועודם משקיעים עשרות אלפי שקלים בעיצוב פנים וחוץ הבית.

אז מה עושים? איך אפשר להחזיק במקל בשתי קצותיו? ובכן, במקרה הזה אפשר. סורגים שקופים לחלונות. חברת גשם עיצובים מספקת פטנט ייחודי שמאפשר גם הגנה מפני נפילות ופריצות וגם שמירה על הקו העיצובי של הבית. מדובר בסורג שקוף עשוי פוליקרבונט עמיד במיוחד, אשר מחובר לקיר באמצעות מערכת עגינה מתקדמת וכך מתאפשרת ההגנה המדוברת, העיצוב לא נפגע וכך גם לא הנוף הנשקף מבעד לחלון. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר: geshem-d.co.il.

כיום אנחנו גם רואים סורגים שקופים לא אחת בפרויקטים של מגורים משותפים, כחזית אחידה מטעם הקבלן שלכם. נכנסים לפרויקט חדש? מתכננים רכישה של בית ישירות מהקבלן? עליכם לוודא שהוא מתייחס לנושא של מיגון החלונות. במקרה כזה גם תוכלו להתאגד כל הדיירים המיועדים ולהציג דרישה כזו לשם שמירה של ילדיכם. החברה מתגאה בסלוגן – "שקוף שזה בטוח". ובכן, שקוף שזה חובה בכל הבניינים.

הוסף תגובה