כך לא תפספסו לקוחות בעסק שלכם

אחת הבעיות המוכרות ביותר של עסקים קטנים או בינוניים, הוא מתן מענה מלא ללקוחות – בין אם בשעות הפעילות ובין אם מחוץ לשעות הפעילות. ובכן, כיום ישנה דרך המאפשרת לבעלי עסקים קטנים או בינוניים – ואפילו גדולים במקרים מסוימים – להשיג מענה ללקוחות ברמה של 100 אחוזים. איך זה נעשה? ובכן, לשם כך הומצא שירות מענה אנושי. המאמר לפניכם מוגש באדיבות מענה אנושי טלפוני לעסקים של ביפר.

מענה אנושי לעסקים הוא שירות מקצועי שמאפשר לכם לתת מענה מקסימלי ומקיף ללקוחות ובו בזמן לשמור על לוח הזמנים שלכם. כלומר, אם אתם בישיבות או מחוץ למשרד, עדיין תוכלו לקבל הודעות מלקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים ועל ידי כך למקסם את העסק. יש לא מעט תחומים שאי מענה לשיחה מלקוח תוביל בוודאות לאובדן אותו לקוח, שימשיך לספק הבא בתור. ולכן, מוקד מענה טלפוני אנושי לעסק שלכם, יסייע לכם ללקט אחוז גבוה יותר של פניות ואף לתת מענה ראשוני לפניה, על פי תסריט שיחה שייקבע מראש עם המוקד.

היתרון המרכזי של מענה אנושי הוא הזמינות הבלתי מוגבלת – 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, במחיר משתלם מאוד לכל בעל עסק. המענה מותאם אישית לצרכים של העסק שלך ויכול לבצע מספר פעולות עבור טלפון אחד, למשל לקחת פרטים והודעה, להפנות לאיש מכירות רלוונטי, להעביר הודעות מותאמות אישית ללקוחות, ועוד, ועוד. עם שירות של מענה עסקי בכל השעות לא תאבדו אף לקוח.

לצד זאת, שירות המענה האנושי התפתח בצורה מרשימה מאוד בשנים האחרונות ולא הוא לא רק שירות לקליטת הודעות מלקוחות. כיום, שירות הקול הסנטר הזה מאפשר למסור מידע רלוונטי על השירותים השונים של החברה ללקוחותיה, שירותי גבייה, קביעת פגישות, טיוב לידים ועוד.

אחד השירותים שיכולים להתאים לכל עסק, במיוחד עסק בינוני – הוא שירות תמיכה בקמפיין פרסום. במסגרת שירות זה, מעמידים לרשותכם מוקד מענה אנושי אד-הוק, שיתן תמיכה במקרה של עומס בעקבות קמפיין פרסום. מעלים קמפיין בהשקעה מאסיבית ברדיו, בדיגיטל ובטלוויזיה? תוודאו שיש לכם כוח אדם רלוונטי שיכול לחזור ולהגיב לפניות ולביקוש שיווצר בשוק בעקבות הקמפיין.

שירות מענה אנושי לעסקים, שמספק מענה ברמה של מאה אחוז לכל הלקוחות של העסק שלכם, יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף על משכורות ושירותים פחות רלוונטיים לעסק שלכם, יכול לסייע בהגדלת המכירות והרוויחות של העסק ומאפשר הצגה של זמינות מקסימלית עבור לקוחותיכם. הדרך למימוש הפוטנציאל העסקי שלכם טמון בעבודה גם אחרי שעות הפעילות, לרוב אלה שעות מאוד נוחות עבור עובדים במשק דווקא כן לפנות ולבקש שירות מסוים, מחוץ לשעות העבודה שלהם. כמובן שהשירות מוענק ברמה הגבוהה ביותר ומאפשר לכל עסק לטפח רושם של חברה גדולה מהשנייה הראשונה. עם מענה טלפוני מלא לא מאבדים לקוחות. פשוט מאוד.

הוסף תגובה