הטכנולוגייה החדשה של עדשות המגע

אין ספק כי טכנולוגיית המולטיפוקל נחשבת למהפכה בתחום הראייה והאופטיקה. מולטיפוקל מאפשרת לאנשים לקבל מענה לראייה מוגבלת במצבים מגוונים, כמו ראייה לטווח רחוק, ביניים, קרוב וכו'. מדובר בטכנולוגיה שמאפשרת למשתמש בה ורסטיליות שלא הייתה מעולם בתחום. עולם המולטיפוקל נחלק כיום לשניים – משקפיים עם עדשות ועדשות מגע מולטיפוקל.

עדשות מגע מולטיפוקל יכולות להתאים לאנשים מבוגרים (לרוב מעל גיל 40) אשר מתחילים להתקשות בפעולות של קריאה וראייה לטווח קצר. הפעולה הזו מסייעת להם להסדיר את הראייה מבלי להשתמש במשקפיים רק עבור הליקוי הזה. במקביל, לא מעט אנשים מעוניינים לוותר על המשקפיים ובשל כך עדשות מגע מולטיפוקל יכולות להתאים להם היטב, בין אם לזמן קצר ובין אם בצורה קבועה.

אחד היתרונות המשמעותיים בנושא זה הוא אלמנט ההסתגלות. על פניו נדמה כי לאנשים עם עדשות מגע מולטיפוקל קל מאוד להסתגל אליהן, ברגע שמתרגלים לתחושה של העדשות. לעומת זאת, משקפי מולטיפוקל, לצד היתרונות הרבים שלהם, ידועים כאביזר שקשה להסתגל אליו בתקופה הקצרה.

יתרון נוסף הוא הנוחות שבביצוע פעילות ספורטיבית. כלומר, לא אחת אנשים עם משקפיים מתקשים בביצוע פעולות ספורטיביות כמו משחקי כדור או פעילויות קבוצתיות מגוונות. השימוש בעדשות מגע, בין אם מולטיפוקל או בין אם לאו, מאפשר לכם לקחת חלק במשחק או בפעילות בצורה בלתי מוגבלת.

בבואכם להחליט האם שיטת המולטיפוקל מתאימה לכם, מומלץ להתייעץ עם אופטומטריסט מנוסה בתחום על מנת לקבל חוות דעת מתאימה, שתסייע לכם לקבל החלטה. אין ספק שיש הרבה יתרונות לשימוש בעדשות מגע מולטיפוקל, אך חייבים לדעת את הסיכונים, את ההשפעות עליכם בטווח קצר וארוך, ומה המוצר המתאים ביותר עבורכם בתחום, שכן יש מגוון סוגים של עדשות מולטיפוקל. כאמור, לשם כך, חובה להתייעץ עם אופטומטריסט מורשה.

אגב, אם יש משהו שתמיד צריך להקפיד עליו בעת השימוש בעדשות מגע, מכל סוג שהוא, הוא נושא הניקיון והטיפול הנכון. יש לנקות את העדשות בכל יום, יש להקפיד על הכנסת העדשות עם ידיים נקיות, הרכבת העדשות לפני האיפור, ביקור חצי שנתי לפחות אצל האופטומטריסט ועוד.

זקוקים לעדשות מגע או משקפיים לטווח אחד בלבד? בדקו את הנושא של עדשות מגע מולטיפוקל, שכן מדובר בפתרון בהחלט יכול להתאים לכם ולשביעות רצונכם. עם זאת, נדגיש שוב את הטיפ המרכזי שלנו בסוגיה זו – עליכם לקבל אבחון מסודר וברור מאופטומטריסט קליני מורשה, אשר יבחן לעומק את מצב הראייה שלכם ואת הצורך שלכם בעדשות מגע או משקפיים המצוידות בטכנולוגיית מולטיפוקל.

הוסף תגובה