לסיכוך מוצלח – פרגולה

פרגולה הוא מוצר משלים למרפסת או לחצר. קיימים סוגים שונים של פרגולות. לפני רכישה חשוב להכיר את הסוגים השונים ולבחור את המוצר המתאים מכולם.

החצר או המרפסת הצמודים לבית עשויים להועיל בצורה ניכרת. שם מתאים לבלות, לקרוא ואפילו לסעוד ארוחות נעימות בחיק הטבע. אך עבור שימוש זה יש להתאים את המקום ולעשות אותו לנוח ולשימושי. כי אי אפשר לשבת במרפסת בעודה מצפת שמש, ואין אפשרות ליהנות בחצר אם היא חשופה לעין כל. אף אחד לא נהנה לשבת חשוף למי הגשמים…פרגולה יציבה ומותאמת תאפשר שימוש מוצלח ונוח!

סוגים שונים של פרגולות

  • פרגולת עץ – את פרגולת העץ הוותיקה כולנו מכירים. היא בנויה מעץ איכותי ומתאים למטרה, והיא מספקת סיכוך נוח ויעיל. מדובר בפתרון זול למדי. אך ראוי לציין שפרגולת עץ אינה עמידה לאורך זמן והיא מצריכה תחזוקה לצורך שימור.
  • פרגולת אלומיניום – זו פרגולה יקרה יותר, היא עשויה ממתכת יציבה ואיכותית במיוחד. המראה שלה נפלא והיא נחשבת לעמידה במיוחד. אין צורך בפעולות תחזוקה לצורך שימור הפרגולה. מחיר פרגולת אלומיניום הוא יקר משמעותית מפרגולת עץ. אך גם המוצר הנרכש הוא ברמה גבוהה בהרבה. ואכן אנשים רבים מעדיפים אותה על פני פרגולת עץ.
  • פרגולה חשמלית – פרגולה המופעלת באמצעות מנגנון חכם. המנגנון מאפשר גמישות בשימוש בפרגולה. כך שהיא עשויה לשמש כפרגולה המאפשרת כניסה של אור וקרני שמש, אך יכולה בפעולה פשוטה להיות סגורה הרמטית ומונעת כניסה של מי גשמים. פרגולה זו נחשבת נוחה ביותר בהיותה משמשת למגוון שימושים. כמובן שהפונקציונליות שלה מייקרת את הרכישה ואת ההתקנה.

בחירה של פרגולה צריכה להיעשות במתינות ומתוך היכרות עם המוצרים האפשריים. רכישת פרגולה מותאמת, תאפשר שימוש נוח ומוצלח בחצר או במרפסת שלכם.

לקבלת מידע נוסף על פרגולות, לחץ כאן: http://pinabatzel.co.il/

 

הוסף תגובה