טיפול אקנה ב-IPL ניתן לך כטיפול אישי ופרטני מאיריס עצמה| איריס לוי

האם זה מוכר לך? שנים אני לא הולך/כת לים כי אני מתבייש/ת ללבוש בגד ים שיראו את הפצעים, הכתמים, הצלקות!

שנים אני לא לובש/ת גופיה! ועם החבר/ה בסיטואציה אינטימית..!!!

מדוע לא ניתן להבטיח סיום לאקנה, לצמיתות?
אקנה היא מחלת עור כרונית התלויה בגורמים כמו: מתח נפשי, תנאי עבודה המחמירים אקנה, שינויים באורח החיים, חוסר איזון הורמונלי (הורמונים אנדרוגנים), חיידקים, גנטיקה ועוד. על רקע הסיבות המוזכרות, בטווח הארוך יתכנו התפרצויות ברמות שונות ויתכן ויהיה צורך לחזור על הטיפול – ניתן למנוע זאת ע"י טיפול משמר בבית ובמכון.

זה לא קל – זה לא עובר מהר – ולא עובר בקלות – שלא יעבדו עליכם!!!
ללא תרופות – רואקוטן אנטיביוטיקה – ללא בדקות דם – ללא פגיעה בכבד.
ללא שינוי באורח החיים שלך – ללא שינוי בתזונה שלך – ללא תופעות לוואי

סקפטי/ת לא מאמין/נה? הנך מוזמן/נת לגלוש באתר הבית בממליצים ולהתרשם מעל 120 המלצות של לקוחות מרוצים ואף לקבל טלפון להתקשרות.

הטיפול באקנה/פצעי בגרות בפנים בגב ובישבן, ניתן לך על ידי איריס לוי עצמה כטיפול אישי ופרטני פנימי וחיצוני – תחום התמחותי, כ- 17 שנים רק בפתרון לבעיות עור – מומחית בטכנולוגיית IPL ו-אנרגיית גלי רדיו RF ולא ממטפלות שאך זה סיימו קורס כפי שנהוג ברב המכונים העוסקים בתחום.

פצעי בגרות אינם מוגבלים לבני העשרה. גם מבוגרים בשנות העשרים השלושים ואפילו הארבעים לחייהם לוקים באקנה. גברים אף נוטים לסבול מהתקפים חזקים יותר וארוכים יותר המלווים בנגעים קשים וכואבים יותר מאשר נשים.

זה מביך, זה מעצבן וזה עושה שמות לדימוי העצמי, וכאבי לב לא קטנים למי שלוקים בה. החדשות הטובות יש פתרונות יעילים..!

מחליט/ה להתעלם מזה, במחשבה שזה יעבור, חבל, בשביל מה לסבול? בעיות עור קלות עלולות אף להתפתח למחלות עור כרוניות באם הן לא מטופלות בזמן ובאופן סדיר ואף לגרום לצלקות בעור חטטים וכתמים.

ופנית למכון קוסמטי הטוען שהוא המציא את השיטה הטובה ביותר לטיפול באקנה, עם מבצעים והנחות מאד מפתים ועם הבטחות לחיסול ולפתרון סופי לצמיתות לאקנה בגב בפנים ועל הישבן – אולי את/ה לא מעודכן/נת אך לרב במכונים הגדולים מועסקות מטפלות שאך זה סיימו קורס, לעתים כבר בטיפול השני את/ה מטופל ע"י מטפלת אחרת שלא כל כך זוכרת את מצבך ולא מספיק מקצועית על מנת לתת את המענה המתאים והנכון לבעיית האקנה ממנה הנך סובל/ת! ולעתים אף מחוסר ידע וניסיון גורמת להחמרה במצב.

הבשורה היא שהיום כבר לא צריך לסבול בגלל אקנה, פצעי בגרות, תחום הקוסמטיקה מתחדש ומתקדם ללא הרף והחידושים האחרונים מבטיחים טיפולי אקנה לפנים לגב ובאזור הישבן שיעניקו עור חלק גם במקרים העקשניים והקשים ביותר.

לכן מומלץ לבדוק את רמת הכשרתה של המטפלת/הקוסמטיקאית, האם היא קוסמטיקאית מוסמכת בעלת תעודה מוכרת מטעם משרד העבודה ובעלת אישור המוכיח כי היא קוסמטיקאית מוסמכת. משמעות הדבר כי היא עברה קורס במוסד ללימודי קוסמטיקה מוכר, הלימודים כללו כ 800-900 שעות לימוד לערך, והיא עברה התמחות בתחומי טיפול ממוקדים.

קוסמטיקאית שלא עברה קורס מיוחד קרוב לוודאי שהיא לוקה בחוסר ידע ההכרחי לטיפול בעור בעייתי, אקנתי הדורש התמחות רבת שנים בתחום הקוסמטיקה הפרא-רפואית.

קוסמטיקאית פרא רפואית היא קוסמטיקאית המתמחה בבעיות עור ומסתמכת על מחקרים קליניים וממצאים רפואיים. החומרים בהם היא משתמשת מרוכזים יותר ועוצמתם מוגברת. אלו חומרים שקיבלו הכשר לשימוש פרא-רפואי לאחר שנחקרו במעבדות קליניות.

בעלי עור רגיל או יבש סבלו או יסבלו בימי חייהם מהצורה הקלה של אקנה המופיעה מדי פעם בפצעים קטנים המופיעים ונעלמים. לעומתם, בעלי העור הבעייתי המאופיין בעור שמן מאד, מפריש, מבריק, נקבוביות פעורות, כמות גדולה של שחורים, פצעונים, פצעים עם ראש מוגלתי, לעתים אף מאופיין בציסטות, פרונקלים גדולים וכואבים, עור הנוטה לפתח צלקות וכתמים חומים/אדומים. כאן תפקידה של הקוסמטיקאית המתמחה בטיפול בבעיות עור, אשר לה הטכנולוגיה והמכשור המתאים לאבחן את סוג העור, סוג האקנה, רמת הנגעים ובהתאם לכך להתאים את סוג הטיפול על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

טיפול אקנה בפנים לעור נורמלי שמן הוא בדרך כלל טיפול קצר, בסדרה של מספר מפגשים שיכללו טיפול ניקוי, ניקוז הוצאת השחורים (קומודונים) מסכה לייבוש וספיחת השומנים, ובסיום מכשיר תדר גבוה שתפקידו לכווץ נקבוביות והשלמה עם תכשירים קוסמטיים לשימור ולטיפול בבית. לעומת זאת, טיפול באקנה בפנים, בגב, ובאזור הישבן לעור שמן ובעייתי מצריך בניית תכנית ארוכת טווח עם תכשירים ייעודיים המיועדים לטיפול באקנה בכל איזורי הגוף השונים בשילוב עם הטכנולוגיה המתאימה, טכנולוגיית IPL קרן אור ואנרגיית גלי רדיו RF ועבודה עצמאית בבית לשימור המצב.

זהו תהליך לא פשוט, ונדרשת התמדה, סבלנות ובחירת אשת המקצוע שתדע לאבחן נכונה ולהתאים תוכנית טיפול אופטימלית באופן אינדיבידואלי. טיפול ממוקד שיבטיח עד לעתים 90% שיפור לאורך זמן ולטווח ארוך.

ידוע שאקנה, היא מחלה דינמית העלולה להתפרץ בכל אזור בגוף כמו, אקנה בגב בפנים ובישבן עלינו לזכור, שצלקות אקנה נגרמות כאשר הדלקת הנמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור) אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק והיא איננה נעצרת ללא טיפול מתאים. לטיפול המהיר בנגעי האקנה ישנה חשיבות רבה במניעת צלקות וכתמים, הזנחת התופעה ועל אחת כמה וכמה טיפול לא נכון/או רשלני, עלולים לגרום להתפשטות הדלקת לסיבוכים ולכיעור ניכר של הפנים הגב והישבן ולגרימת נזקים בלתי הפיכים דוגמת: "חורים" בעור, צלקות מכוערות חטטים וכתמי פיגמנטציה חומים/אדומים הנראים לעין ועלולים להוות מטרד אסתטי ובעיה פסיכולוגית.

איריס לוי – קוסמטיקאית פרא-רפואית מומחית לטיפולי אקנה, סבוריאה וקרטוזיס פילאריס בשילוב טכנולוגיית IPL – קרן אור וגלי רדיו RF.
טיפול המונע את הצורך בשימוש בתרופות: רואקוטן ואנטיביוטיקה – מינוציקלין וללא תופעות לוואי טיפול המאושר ע"י FDA משרד הבריאות האמריקאי, האירופאי והישראלי.
.
*בהליך לא פשוט ולא קצר אך אפקטיבי, ובטיחותי ביותר מבחינה רפואית.
*הטבה ניכרת כבר לאחר מספר טיפולים.
*ניתן להגיע לייעוץ חינם וללא התחייבות.

רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשר כעת 0558833337

הוסף תגובה