סורגים שקופים – החשיבות, היתרונות והמחירים

סורגים הם אחד מהדברים שאנשים לא מוותרים על הצבתם בבית, וההיצע בימינו בתחום הזה הוא רחב. סורגים שקופים הפכו לפופולריים במיוחד בשנה האחרונה, כיוון שהם מהווים פתרון נהדר הן בהיבט הבטיחות ושמירה על שלומם של הדיירים, והן נותנים מענה באספקט של העיצוב, כיוון שהם משתלבים במראה הבית מבפנים ומבחוץ מבלי לבלוט יתר על המידה. המחירים של סורגים שקופים הופכים לזולים יותר ויותר עם הזמן, זאת בשל התחרות בין החברות שמציעות אותם למכירה, מה שהופך אותם לנגישים מבחינה כלכלית עבור לקוחות משכבות אוכלוסייה שונות.

חשיבות הצבת סורגים כאמצעי בטיחותי

בין אם מדובר בילדים קטנים שעלולים בשל סקרנותם ליפול מהחלון חלילה, או בצורך להגן על הבית מפני פריצה, אין ספק שסורגים הם אמצעי בטיחותי ראשון במעלה. אחד מהדברים החשובים ביותר בנושא זה הוא מציאת מוצר איכותי, יציב, המחובר בצורה האופטימלית אל הבית ומהווה הגנה של ממש. סורג אמור להיות מוצב בצמוד לחלון, להיות מחוזק אל קירות הבית ולא לאפשר יציאה או כניסה של אדם דרכו.

בעבר נחשבו הסורגים העשויים ברזל, שהם נפוצים במיוחד בארץ, לאופציה היחידה הקיימת בעניין זה, אך עם הזמן והתפתחות הטכנולוגיה הומצאו סורגים שקופים שנראים ממש כמו חלק מהחלון ואינם גונבים את תשומת הלב בנוף. סורגים אלו למעשה בנויים מחומר חזק מאוד, ומכילים פולימרים שמשלבים בתוכם מתכת וכך הופכים לעמידים בפני נפילות ובלתי ניתנים לפריצה.

יתרונות של סורגים שקופים בהיבט העיצובי

כאשר הסורג הוא חסר צבע, הוא נראה כאמור כמו חלק מהחלון ולכן מתמזג עם הסביבה. באופן כזה ובמיוחד כאשר מדובר בבנייני קומות גבוהים, ניתן להשיג מראה חיצוני אחיד ונאה של כל הדירות, שאינו פוגם בעיצוב. סורגים שקופים קיימים בכמה דגמים, ביניהם דגם שניתן לפתוח ולסגור, או להתקין כמוצר קבוע, בהתאם לצרכי הלקוח ולצורך מקסום הנוחות וקלות התפעול היום-יומית תוך מענה על דרישות הבטיחות.

טווח מחירים של סורגים שקופים

עלותם של הסורגים השקופים יכולה לנוע בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפים, בתלות לסוג הסורג ולכמות הסורגים שתותקן בבית. נוסף על החומר עצמו, ישנה עלות התקנה אשר תשולם פעם אחת לבעל המקצוע.

הוסף תגובה