אקנה בגב טיפולIPL-שנים אני לא הולכ/ת לים/לא לובש/ת גופיה/שמלה וגב חשוף|איריס לוי

שנים אני לא הולך/כת לים, לא לובש/ת גופייה, או שמלה עם גב חשוף, ובסיטואציה אינטימית…! זה מוכר לך?

אקנה בגב– פצעים פצעונים, פרונקלים ציסטות- פצעים עמוקים גדולים וכואבים (אקנה ציסטית) עור מחוספס, אדמומיות וכתמים חומים אדומים הנלווים לאקנה/פצעי בגרות בגב.

  • וניסית תכשירים למריחה, כדור רואקוטן ואניביוטיקה-מינוציקלין,חים, רפלקסולוגיה, גלולות, דיקור סיני, שינויי בתזונה ואורח חיים בריא,
  • טיפולים סדירים אצל הקוסמטיקאית או במכון קוסמטי שם הבטיחו לך להיפטר מהבעיה:
  • טיפול באקנה בגב – עם שיטות טיפול בלעדיות.
  • טיפול באקנה בגב -פתרון מהיר וללא כאבים.
  • טיפול באקנה בגב– הפצעים נעלמים לצמיתות.
  • טיפול באקנה בגב -פצעי אקנה, והכתמים נעלמים לצמיתות/סופי בטיפול קל וקצר.
  • טיפול באקנה בגב – עם 2 טיפולי שיוף והכל נעלם.
  • ופנית לרופא מומחה שלא הצליח לשפר את מצבך, ומסתפק באמירה "זה יחלוף מעצמו, או תלמד/י לחיות עם זה, או, אז לא תהיה ילדה/ילד מושלם/מת" .

     

ולא ראית/ה תוצאות וזה ברור…כי את החיידקים P.Acne הגורמים העיקריים להתפרצות אקנה בגב, לא ניתן לחסל במהירות ובקלות, ולצערי גם לא ניתן להבטיח לצמיתות …שלא יעבדו עליך! 

 

הידעת – בפצעוני האקנה ניתן להבחין בעיקר ב-2 חיידקים, הגורמים העיקריים להתפרצות אקנה/פצעי בגרות בבני נוער ואקנה בגיל מבוגר:

"פרופיוני בקטריום אקנה" (propion bacterium acnes ) חיידק החי בתנאי חוסר אויר אשר משגשג בתעלות זקיקי השיער שבעור ו – "סטפילוקוקוס אפידרמידיס" (staphylococcus epidermidis ) שמשגשג גם הוא בתעלות זקיקי השיער.

חיידקים אלה מפרקים בעזרת אנזימים את השומנים שבחלב והופכים אותם לחומצות שומן שעלולות לגרום לגירוי העור לתגובה דלקתית ומוגלה – אקנה פצעי בגרות בגיל ההתבגרות..

 

מדוע לא ניתן להבטיח סיום לאקנה, לצמיתות?

אקנה היא מחלת עור כרונית התלויה בגורמים כמו: מתח נפשי, תנאי עבודה המחמירים אקנה, שינויים באורח החיים, חוסר איזון הורמונלי (הורמונים אנדרוגנים), חיידקים, גנטיקה ועוד. על רקע הסיבות המוזכרות, בטווח הארוך יתכנו התפרצויות ברמות שונות ויתכן ויהיה צורך לחזור על הטיפול – ניתן למנוע זאת ע"י טיפול משמר בבית ובכון.

לצערי – זה לא קל – זה לא עובר מהר – ולא עובר בקלות – 

 

מחליט/ה להתעלם מזה, במחשבה שזה יעבור, חבל, בשביל מה לסבול, בעיות עור קלות עלולות אף להתפתח למחלות עור כרוניות באם הן לא מטופלות בזמן ובאופן סדיר ואף לגרום לצלקות בעור חטטים וכתמים.

זה מביך, זה מעצבן וזה עושה שמות לדימוי העצמי, וכאבי לב לא קטנים למי שלוקים בה. החדשות הטובות יש פתרונות יעילים.

סקפטי/ת לא מאמין/נה? הנך מזמן/נת לגלוש באתר הבית ולהתרשם מעל 120 המלצות של לקוחות מרוצים ואף לקבל טלפון להתקשרות.

טיפולי אקנה/פצעי בגרות בגב קיימים בתחום האסתטי/קוסמטי, תחום המתחדש ומתקדם ללא הרף. החידושים האחרונים מבטיחים טיפולים שיעניקו שיפור ניכר עם אפקט מצטבר לאורך שנים גם במקרים העקשניים והקשים ביותר.

זהו תהליך לא פשוט, ונדרשת התמדה, השקעה, סבלנות ובחירת אשת המקצוע, המתמחה בפתרון לבעיות עור – קוסמטיקאית פרא-רפואית שתדע לאבחן נכונה ולהתאים תוכנית טיפול אופטימאלית באופן אינדיבידואלי, ההכרחי לטיפול בעור בעייתי, אקנתי הדורש התמחות רבת שנים בתחום הקוסמטיקה הפרא-רפואית.

 

ואם את/ה סובל/ת מאקנה/פצעי בגרות, פצעים פצעונים, פרונקלים, ציסטות, שחורים שומנים חטטים צלקות וכתמים, אקנה בני נוער/אקנה בגיל מבוגר, אקנה בפנים בגב בחזה בישבן ובמפשעות, שום דבר אינו גזירת גורל – לראשונה יש אלטרנטיבה יעילה ובטוחה יותר, גם בהמלצת הרופאים.

הטיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF ניתן על ידי בלבד כטיפול אישי ופרטני ולא כפי שנהוג בתחום על ידי מטפלות שאך זה סיימו קורס.

תחום התמחותי כ-17 שנים רק פתרון בעיות עור שאינן ניתנות להטבה ושיפור ברפואה העכשווית. כטיפול פנימי וחיצוני בשילוב תכשירים פרא-רפואיים המיועדים לשימור המצב בבית ותוספי תזונה העובדים על סימפטום הבעיה, בחיזוק מערכת החיסונית של הגוף, מערכת העיכול ופרוביוטיקה.

ללא תופעות לוואי – ללא תרופות – ללא בדיקות דם – וללא פגיעה בכבד.

הטיפולים בקליניקה נעשים באמצעות מכשור מתקדם ותכשירים פעילים וידידותיים לעור. המאושרים ע"י משרד הבריאות ומתאימים למזג האוויר. הניסיון והישע באים לידי ביטוי בהצלחת הטיפולים אותם אני מבצעת באופן אישי בבני נוער ובמבוגרים הסובלים מהתפרצות אקנה בכל גיל.

הצלחת הטיפול מושפעת מהתמדה בטיפולים במקביל להמשך טיפול משמר ותומך בבית. טיפול יעיל ואפקטיבי באקנה המתמודד עם הפחתת יצור השומן, הפחתת הצטברות תאי עור וקטילת החיידק הגורם לדלקת ולכן דרך הפעולה האידיאלית והאיכותית היא כפולה כטיפול מערכתי פנימי וחיצוני עם אפקט מצטבר ולאורך שנים.

כתבות ומידע רב בנושא ניתן למצוא באתר הבית שלי, ולשאלות את/ה מוזמן\נת ליצור עמי קשר ישירות לנייד 0558833337

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה