4 רעיונות ליום הולדת

חברתך חוגגת יום הולדת בקרוב? זוהי הזדמנות עבורך לחגוג לה בגדול – בין אם זה להגשים לה חלום, או להעניק לה תחושה טובה או פשוט, לחגוג לה בגדול! ריכזנו עבורך כ- 4 רעיונות בעזרתם תוכלי להפתיע את חברתך!

חדר בריחה

אם חברתך בקטע של חידות וחדרי בריחה, תוכלי לארגן לה מרתון חדרי בריחה כ-2 או 3 חדרים אחד אחרי השני כאשר תוכלו לקנח בסוף המרתון במסעדה טובה. מדובר בפעילות מיוחדת ומגבשת, שכן היא מצריכה שיתוף פעולה של כל המשתתפות. תוכלי להזמין עוד כמה חברות לפעילות על מנת שתוכלו לממן את הפעילות יחדיו. אם אתן קבוצה גדולה של חברות, תוכלי לבדוק אפשרות ללכת לחדרי בריחה כפולים – מדובר בחדרים המאפשרים תחרות בין הקבוצות, מה שמגביר את תחושת האדרנלין ואת עוצמת החוויה.

פיקניק בטבע

אם חברתך בקטע של טיולים בטבע, תוכלי לארגן עם חברותייך פיקניק בטבע, כאשר תוכלו לבחור מסלול שנוח לטייל בו כגון נחל אלכסנדר או בריכת נופרים. תוכלו להכין מראש פשטידות, גבינות, סלטים, עוגה ויין או שמפנייה לבחירתכן ולהתפנק בפיקניק לאחר המסלול. מדובר בהפתעה המעידה על השקעה מצדכן וזוהי גם הזדמנות עבורכן לזמן איכות.

ארוחת יום הולדת במסעדת שף

מתי יצא לכן ללכת למסעדת שף? ביום ההולדת יש לכן הזדמנות להשקיע בבילוי וללכת למסעדת שף מיוחדת. ניתן ללכת למסעדות איטלקיות הידועות במנות הטעימות שלהן או למסעדות יפניות כגון TYO שהיא מסעדת שף בתל אביב, או למסעדות אחרות באזור. בנוסף דאגו להכין הפתעה קטנה לחברתכן בין אם זה מתנה קטנה סמלית מכל אחת או ברכה אישית שיכולה להוסיף להרגשה הטובה.

מסיבת הפתעה בבית

אם חברתכן ציינה בפניכם שהיא תשמח למסיבת הפתעה, סימן שלא ערכו לה אף פעם. מדובר בהזדמנות עבורך לארגן לה מסיבת הפתעה ולזכות בתואר החברה הטובה לשנת 2017. תוכלי לארגן קישוטים בדירתך או בדירה של אחת מחברותייך כגון בלונים וקישוטי ימי הולדת שיוסיפו לחגיגה. בנוסף, תוכלי לפנק בקייטרינג או להזמין מתוך תפריטי עסקיות צהריים ממסעדה (במידה ואתן חוגגות במהליך היום) או לפנק בסושי משלוחים בתל אביב או באזורים אחרים, שיכולים להוסיף לאווירה.

הוסף תגובה