שוקולה – משקה חמים, סמיך ומפנק

קיימים סוגים שונים של משקאות חמים ומפנקים. האם טעמתם שוקולטה? מדובר במשקה ייחודי בעל מרקם סמיך וטעם נפלא. שווה לטעום!

שוקולטה היא בעצם מילה בשפה הספרדית. התרגום של המילה הוא שוקולד. כאשר נוקטים במילה זו מתכוונים למשקה מאוד מסוים. מכנים את המשקה גם בשם צ'וקולטה או צוללת. המשקה הינו משקה חם עשוי משוקולד. הוא מוגש חם.

על הכנת המשקה

המשקה הבסיסי כולל המסה של קוביות שוקולד בתוך כוס של חלב חם. המשקה נקרא בשם צוללת בשל הצלילה של קוביות השוקולד הנמס בתוך החלב החם. השוקולד הנמס הוא בעל טעם נפלא ומתוק והוא משתלב בשלימות עם טעם החלב החם.

למתכון הבסיסי שכולל רק חלב ושוקולד ניתן להוסיף תוספות שונות לפי הטעם האישי. יש שמוסיפים סוכר, אחרים מעדיפים לשדרג את הטעם באמצעות קינמון או וניל. ויש מי שמעדיף משקה אלכוהולי. לשם כך ניתן להוסיף ליקר למשקה לקבל תוצר משובח במיוחד. גם את סוג קובית השוקולד אפשר לבחור – יש שיכניסו שוקולד חלבי ואחרים יעדיפו את טעמו האנין של שוקולד מריר. בארצות ברחבי העולם מקובל להגיש את המשקה בהזדמנויות שונות. גם בארץ יש קליינטים שלא מוותרים עליו. הוא אכן ערב לחך ומציע טעם מתוק ומפנק במיוחד. באמצעות מכונה מיוחדת ניתן להכין את המשקה בצורה מקצועית ובכמות גדולה. וכך להגיש לספר רב של משתתפים משקה ערב ומפנק. המכונה מאפשרת הכנה נוחה וקלה במיוחד. והתוצר איכותי ומשובח.

הכינו לכם כוס משקה חם וסמיך. תיהנו גם אתם משקה ערב מפנק שייתן לכם את הכוחות להמשיך ולבצע את משימות היום יום. כי אין כמו כוס שתיה חמה ומתוקה שנוסכת כוחות ואנרגיות להמשך היום.

הוסף תגובה